Gjest Fortvilet.. Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Nå må jeg være anonym! Skal fortelle noe som jeg ikke kan fortelle noen. Sitter med en så super ekkel følese. -igjen.. Jeg har hatt orgasme i dag. -med sjefen! Det er nei, nei, nei!! Det har skjedd flere ganger nå. Begge er i etablerte og bra forhold. Hva skjer??? Må bare få dette ut på en måte. Er så fortvilet. Vi har i flere år vært velig gode venner. Vi prater om alt. Vi kjenner hverandres partnere og barn. Men det siste året har ting bare utviklet seg så utrolig feil! Vi er så klar over det, men ingen av oss klarer å stoppe! Det er totalt uaktuelt for oss å kutte det vi har hjemme. Men hvorfor klarer vi ikke bare å kutte hverandre?
Gjest gjest1 Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 (endret) Au da! Sjefssex kan by på store på problemer. Den profesjonelle barrieren er brutt. Det blir problemer samme hvordan du vrir og vender på det. Det beste ville jo selvfølelig være å si opp jobben og aldri treffe han mer. Men vi mennesker er egoistiske av natur... Endret 18. september 2006 av Pax
Gjest Labellamia Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 En av dere må skifte arbeidssted, eller gjøre dere harde.
Gjest TS Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Han har faktisk pratet om å bytte jobb. Ikke pga. oss altså, men fordi han er grûnder og ønsker seg bort.. Jeg på min side leser stillings annonser på harde livet!.. Men han "nekter" meg å si opp.. Fordi det ikke blir riktig. Han har dårlig samvittighet fordi han er sjefen min, jeg har dårlig samvittighet fordi han er sjefen min... Åh, dette har blitt en skikkelig tragisk ukeblad historie det nå!
Gjest gjest1 Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 eller gjøre dere harde. ← En av dem er i alle fall hard. Huff, dårlig spøk.
Gjest TS Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 En av dem er i alle fall hard. Huff, dårlig spøk. ← Hufameg.. Hehe.. må bare le litt jeg også..
Gjest TS Skrevet 18. september 2006 #7 Skrevet 18. september 2006 Jeg lo ikke fordi det var så morrsomt, men fordi jeg er litt desperat, nervøs og fortvilet nå. Da blir jeg kanskje litt "manisk"..
Gjest Labellamia Skrevet 18. september 2006 #9 Skrevet 18. september 2006 En av dem er i alle fall hard. Huff, dårlig spøk. ← Jeg kan ikke la være å le jeg heller tragikommisk i grunnen, men jeg føler med deg trådstarter.
Gjest Labellamia Skrevet 18. september 2006 #10 Skrevet 18. september 2006 Nå må jeg være anonym! Skal fortelle noe som jeg ikke kan fortelle noen. Sitter med en så super ekkel følese. -igjen.. Jeg har hatt orgasme i dag. -med sjefen! Det er nei, nei, nei!! Det har skjedd flere ganger nå. Begge er i etablerte og bra forhold. Hva skjer??? Må bare få dette ut på en måte. Er så fortvilet. Vi har i flere år vært velig gode venner. Vi prater om alt. Vi kjenner hverandres partnere og barn. Men det siste året har ting bare utviklet seg så utrolig feil! Vi er så klar over det, men ingen av oss klarer å stoppe! Det er totalt uaktuelt for oss å kutte det vi har hjemme. Men hvorfor klarer vi ikke bare å kutte hverandre? ← Hvis du vil prate litt rundt dette så send meg en melding
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2006 #11 Skrevet 18. september 2006 Nå henger jeg ikke med her. Ble situasjonen bedre eller verre av den orgasmen?
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #12 Skrevet 18. september 2006 Nå henger jeg ikke med her. Ble situasjonen bedre eller verre av den orgasmen? ← Veldig fint innspill i en tråd hvor trådstarter uttrykker fortvilelse.
Gjest TS Skrevet 18. september 2006 #13 Skrevet 18. september 2006 Hvis du vil prate litt rundt dette så send meg en melding ← Du har ikke tilfeldigvis ikke noen erfaring her?.. Nå henger jeg ikke med her. Ble situasjonen bedre eller verre av den orgasmen? ← Det å ha orgasme med sjefen gjør ikke situasjonen bedre.. Men det var godt ja.. Huffameg!.. Skammer meg.. Men det var ikke første gangen. Og hver gang så lover vi hverandre at det var siste gangen. Men så skjer det igjen!
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #14 Skrevet 18. september 2006 Hvis du vil prate litt rundt dette så send meg en melding ← Du er jammen ikke lite nysgjerrig!
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #15 Skrevet 18. september 2006 Og hver gang så lover vi hverandre at det var siste gangen. Men så skjer det igjen! ← Ja, ikke sant! Det bare skjer. Så utrolig irriterende liksom Kanskje dere skal si det til de respektive partnerne deres når de finner det ut. "Det bare skjedde, igjen og igjen og igjen og igjen og igjen......" Ja, for dere har jo ingen vilje
Gjest TS Skrevet 18. september 2006 #16 Skrevet 18. september 2006 Ja, ikke sant! Det bare skjer. Så utrolig irriterende liksom Kanskje dere skal si det til de respektive partnerne deres når de finner det ut. "Det bare skjedde, igjen og igjen og igjen og igjen og igjen......" Ja, for dere har jo ingen vilje ← Ja, ikke sant? Sukk!.. Jeg vet jo at dette her er super feil. Jeg aner ikke hva jeg driver med jeg! Lurer på om det har klikket for meg.. Jeg er da ikke "sånn" i utgangspunktet. Jeg som har verdens beste samboer.. Nei, dette går bare ikke. Får så vondt i magen av dette jeg.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #17 Skrevet 18. september 2006 Ja, ikke sant? Sukk!.. Jeg vet jo at dette her er super feil. Jeg aner ikke hva jeg driver med jeg! Lurer på om det har klikket for meg.. Jeg er da ikke "sånn" i utgangspunktet. Jeg som har verdens beste samboer.. Nei, dette går bare ikke. Får så vondt i magen av dette jeg. ← Trøst deg med at før eller senere så har du og din samboer vært sammen i mange år, du har født barn og hverdagen er kommet for fullt. Da kan du kanskje ta litt lettere på det når din samboer eller mann har en affære med en annen kvinne,-for det er jo bare sex, ikke sant. Han mente jo ikke noe med det. Du vet jo det Når du kan gjøre det, så kan han og. Og hvorfor skulle han ikke det?
Gjest TS Skrevet 18. september 2006 #18 Skrevet 18. september 2006 Trøst deg med at før eller senere så har du og din samboer vært sammen i mange år, du har født barn og hverdagen er kommet for fullt. Da kan du kanskje ta litt lettere på det når din samboer eller mann har en affære med en annen kvinne,-for det er jo bare sex, ikke sant. Han mente jo ikke noe med det. Du vet jo det Når du kan gjøre det, så kan han og. Og hvorfor skulle han ikke det? ← Huff, jeg gråter bare jeg tenker på det! Jeg og sambo har vært sammen i veldig mange fine år. Jeg aner rett og slett ikke hva jeg driver med! Dette er IKKE likt meg. Men det hjelper jo ikke..
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #19 Skrevet 18. september 2006 Trøst deg med at før eller senere så har du og din samboer vært sammen i mange år, du har født barn og hverdagen er kommet for fullt. Da kan du kanskje ta litt lettere på det når din samboer eller mann har en affære med en annen kvinne,-for det er jo bare sex, ikke sant. Han mente jo ikke noe med det. Du vet jo det Når du kan gjøre det, så kan han og. Og hvorfor skulle han ikke det? ← Jada... Tramp på dem som allerede ligger nede... Synes det er dårlig gjort å komme med sånt når trådstarter utrykker oppriktig fortvilelse og bekymring. ALLE kan gjøre feil. Ingen mennesker er feilfrie...
Gjest gjesta Skrevet 18. september 2006 #20 Skrevet 18. september 2006 Jada... Tramp på dem som allerede ligger nede... Synes det er dårlig gjort å komme med sånt når trådstarter utrykker oppriktig fortvilelse og bekymring. ALLE kan gjøre feil. Ingen mennesker er feilfrie... ← Joda. En feil er en feil, men dette dreier seg ikke om en feil. Hvis det virkelig er så vondt for henne, så gir hun seg nå. Hun har jo gjort seg opp selvstendige tanker rundt dette, og på det nåværende stadiet synes jeg ikke hun er verdt så mye sympati dersom hun ikke kutter ut elskeren sin eller åpner seg for partneren. Sorry.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå