Gjest Gjest_Kaja_* Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Nå er vi i pp9. Og jeg er forferdelig sliten. "Alle" rundt oss blir gravide av å sove nakne ved siden av hverandre, og for oss klaffer det ikke. Uansett, vet at ikke alle klarer det med en gang, men jeg er blitt så opphengt i det! Føler ikke jeg har energi til å være meg selv lenger en gang... Hvis det ikke klaffer nå vil jeg ha en pause. Jeg trenger å trekke pusten. Noen som har hatt det slik, evt har det slik? -Kaja-
Gjest Bertine Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Hei! Jeg føler det slikt hver gang mensen kommer... vertfall de siste 5 mnd... Vi har prøvd i 13 mnd nå, og jeg har pcos så jeg må ta pergo kur. Men jeg klarer ikke ta en pause.....! Blir vertfall ikke gravid av det, tenker jeg. Kommer jo ikke til å tenke mindre på baby om jeg har pause eller ikke Men om du vil ha en pause, så tar dere en pause.. Det bestemmer dere helt selv..
Cymbidium Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Ja, skjønner deg godt. Det er vondt og slitsomt når noe man ønsker så sterkt ikke skjer. Kanskje en pause vil hjelpe? Det er sikkert lurt hvis det får deg til å slappe av en periode. For min del hadde jeg bare gått å tenkte på at det er en mikroskopisk sjanse for at prevensjonen skal svikte og at jeg kanskje blir gravid likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå