Gjest prestekrage Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Da jeg flyttet fra nord ( 3 år siden) var det snakk om at ett av billigselskapene skulle begynne flyvninger fra oslo til evenes. Men nå har jeg kikket litt rundt- og kan ikke finne noe... Noen som vet?
Arkana Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 (endret) Norwegian flyr også til Evenes, men de har bare to flyvninger daglig (så vidt jeg husker), så jeg synes egentlig SAS er best. Dessuten tror jeg ikke Norwegian er så mye billigere til Evenes. Det jeg derimot har funnet ut er at det kan lønne seg å bestille via Widerøe. Du får fremdeles fly med SAS eller Norwegian, men av en eller annen grunn er det billigere. Endret 18. september 2006 av Arkana
Gjest prestekrage Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 (endret) Hmmm, må jeg sjekke... Skal egentlig til Tromsø på UNN en mandag, men tenkte på å reise en dag eller to tidligere å besøke gamle venner og kjente i Indre Troms på min vei... Tusen takk for svar! Endret 18. september 2006 av prestekrage
Gjest Fjellsippa Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Hmmm, må jeg sjekke... Skal egentlig til Tromsø på UNN en mandag, men tenkte på å reise en dag eller to tidligere å besøke gamle venner og kjente i Indre Troms på min vei... Tusen takk for svar! ← Skal du til indre Troms må det vel være enklest å fly til Bardufoss.
Nita Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Jeg fikk meg flybilletter til 1000 kroner tur/retur Oslo-Evenes til jul, det var med Norwegian. 4 av 5 ganger har jeg reist med Norwegian til Evenes, da fordi dette har vært billigst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå