Gå til innhold

Noen som kan anbefale en bra hårspray?

Anbefalte innlegg

Gjest tudeliduu
Skrevet

Det er jo en jungel av hårprodukter der ute, og jeg har prøvd mye, uten å egentlig huske om jeg har vært spesielt fornøyd med noe. Så nå håper jeg at dere kan anbefale en god hårspray til håret mitt! Enten billig eller dyr (lookfantastic ;))

Jeg har hår til ca ti centimeter nedenfor skuldrene, det er farget (blondt) og middels tykt. Har litt problemer med å få volum i det. Vil gjerne ha en spray som holder på volumet etter at jeg har gredd eller fønet det, samtidig som håret ikke blir helt stivt med en gang jeg sprayer på litt.

Har dere noen gode forslag til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wella High Hair og Nicky Clarke er mine favoritter. De lukter godt, gir fleksibelt hold og volum.

Gjest tudeliduu
Skrevet

Takk for svar :) Da prøver jeg å bestille Wella High Hair. Hvilken av hårsprayene er det dere er fornøyd med? På Lookfantastic finner jeg Finishing Spray Ultra Control, er det denne?

Skrevet
På Lookfantastic finner jeg Finishing Spray Ultra Control, er det denne?

Det er i hvertfall den jeg liker godt. :)

Skrevet

Skulle akkurat inn hit og anbefale Wella High Hair jeg også, men ser jo at det allerede er gjort. Men nå har du i allefall enda en grunn til å forvente det beste. :)

Skrevet
Takk for svar :) Da prøver jeg å bestille Wella High Hair. Hvilken av hårsprayene er det dere er fornøyd med? På Lookfantastic finner jeg Finishing Spray Ultra Control, er det denne?

Det er denne jeg bruker også :)

Skrevet

brukte high hair før..men så ikke helt det spesielle..

Nicky clarke er ok..sebastian er overrated når det gjelder hårspray føler meg..

men bruker det for det.. :legrine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...