Gå til innhold

Helt utrolig...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en 20 åring som meldt meg inn på sexdate for å kikke litt rundt...har ikke lyst på kjæreste og synes det kunne vært løsning...

Nei men det som har overasket meg er hvor mange menn har samboer, kjærester....en som jeg pratet med fortalt at han fikk GLEDE av å kunne vær utro, tente på det voldsomt sa han...en andre som har såvidt vært i lag med kjæresten men allerede synes sex'en er kjedelig og vil treffe andre bare for sex...

Samme historien om igjen og om igjen virker det som. Og dette er jo grunnen til at jeg forlat eksen min!

Begynne å lurer om det finnes noen mannfolk der ute som er til å kunne stole på....Også vet jeg at sexdate er ikke innholdsrik med "gode" mannfolk men...bare gjør meg litt trist med tanken på disse jenter....Som tror på mannen og elsker han...

Trist.

:forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Urk, skikkelig triste greier!!!

Det viser bare hvor mange drittsekker det er der ute! :sur:

Håper jeg slipper å se min kjærest, x'er eller framtidige kjærester der inne! :frustrert:

Endret av Labomba_83
Skrevet

sier meg enig....utrolig trist dette her. ikke minst med tanke på de stakkars jentene det går utover...drittsekker fins det tydligvis mange av. :kjempesinna:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...