Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Jeg er litt nysgjerrig på hvilken farge dere har på crocsene. Selv har jeg et par lime som brukes hjemme, og et par litt mer nøytrale i fargen navy som brukes på jobb. Ønsker meg turkise også, får se om jeg kjøper dem etterhvert.
Netten Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 (endret) Jeg har tenkt å kjøpe army green, men er litt usikker ennå. Skal en tur til byn i morgen og kjøpe dem BILLIG til 400,-! Endret 18. september 2006 av Netten
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Jeg har ikke crocs. Ingen går vel med plastsko?
Netten Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Jeg har ikke crocs. Ingen går vel med plastsko? ← De er skikkelig bra for foten! Og for min del er det på jobben jeg skal bruke dem.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 De er skikkelig bra for foten! Og for min del er det på jobben jeg skal bruke dem. ← Plast er ikke bra for foten.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 Jeg har ikke crocs. Ingen går vel med plastsko? ← Som du skjønner så er det noen som går med plastsko. Disse er vel ikke noe verre enn andre sko, hører ingen som klager over slipperser og de bør vel også regnes som plastsko.
Gjest gjest1 Skrevet 18. september 2006 #7 Skrevet 18. september 2006 Mine er lyse. Kittfarga. Snart blir det et par brune og et par svarte. Takk og pris for at Crocs finnes. Ellers har jeg bare kunne glemme å være med på ting og gå like langt som vennene mine gjør. Der en halvtimes tur på et kjøpesenter var umulig, svever jeg nå avgårde.
Netten Skrevet 18. september 2006 #8 Skrevet 18. september 2006 Plast er ikke bra for foten. ← Neivel... Kanskje du bør lese litt om Crocsene før du uttaler deg.
Krista83 Skrevet 18. september 2006 #9 Skrevet 18. september 2006 Jeg har ikke slike sko... Kan ikke se for meg meg selv i disse skoene..
Netten Skrevet 18. september 2006 #10 Skrevet 18. september 2006 Jeg har ikke slike sko... Kan ikke se for meg meg selv i disse skoene.. ← Nei, de ser ganske rare ut! Men jeg skal ha nettopp fordi de er så utrolig gode å gå med (er lærer og går mye på jobben) - og så er de jo litt morsomme! :TooHappy:
Gjest Fruktfat Skrevet 18. september 2006 #11 Skrevet 18. september 2006 jeg har knallrosa, sambo har et par hvite og et par knallgrønne.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #12 Skrevet 18. september 2006 Jeg har sorte. Skulle gjerne hatt flere.... Lys blå, gull, kaki, rød... Men. Er det noen av dere Croksfrelste som har sett de "pyntetingene" som man kan feste i hullene? Har sett de men de selger de ikke i min by. Har sett blomst og en liten firfisle. Vet de er fra Crocs. Noen som vet?
Gjest baby-E Skrevet 18. september 2006 #13 Skrevet 18. september 2006 Jeg skal gå til innkjøp av et par lilla
Gjest gjest1 Skrevet 18. september 2006 #15 Skrevet 18. september 2006 Jeg har sorte. Skulle gjerne hatt flere.... Lys blå, gull, kaki, rød... Men. Er det noen av dere Croksfrelste som har sett de "pyntetingene" som man kan feste i hullene? Har sett de men de selger de ikke i min by. Har sett blomst og en liten firfisle. Vet de er fra Crocs. Noen som vet? ← Har sett dem. De hadde en eske full der jeg kjøpte mine (på en Euro Sko). De andre motivene de hadde som jeg husker var fotball, bokstaver, smileys og frosk.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #16 Skrevet 18. september 2006 Clementine. Hvilken Euro sko var det?
Gjest gjest1 Skrevet 18. september 2006 #17 Skrevet 18. september 2006 Det var på det laaaaaaange senteret. Også kalt Liertoppen. Ligger på grensa mellom Asker og Buskerud, langs E18.
Gjest Fruktfat Skrevet 18. september 2006 #18 Skrevet 18. september 2006 men de er ganske dyre! 39,- pr stk, om jeg ikke huslker feil. i sverige har det blitt veldig inn med disse småsakene hos barn i barnehagen; setter på navnet sitt osv (og vips, så er "ekstrasakene" like dyre som skoene )
Gjest gjest1 Skrevet 18. september 2006 #19 Skrevet 18. september 2006 men de er ganske dyre! 39,- pr stk, om jeg ikke huslker feil. i sverige har det blitt veldig inn med disse småsakene hos barn i barnehagen; setter på navnet sitt osv (og vips, så er "ekstrasakene" like dyre som skoene ) ← Tanken streifa da jeg så nedi den boksen. Kan tenke meg at dem som kjøper til barn opplever et visst press når det gjelder å få sånne dingser på også. Motivene var veldig retta mot barn.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #20 Skrevet 18. september 2006 Clementine Blingsa litt da jeg leste her og kom innpå dagboken/nattboken din. Så nydelig å lese. Du skriver så flott. Ønsker deg alt godt for fremtiden... Hilsen gjest som spurte hvor du hadde sett de dingsene til Crocs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå