Gå til innhold

Multiskriver

Anbefalte innlegg

Gjest Miss_alexandria
Skrevet

Jeg synes noen lagde en tråd om det for ikke så lenge siden, men jeg har letet gjennom noen par sider nå og jeg finner det ikke, så jeg lager en ny.

Jeg har lyst på en ny multiskriver, spesielt siden siden jeg trenger en ny printer da den gamle er i datahimmelen... :ler:

Problemet er at jeg ikke klarer å bestemme meg. Først tenkte jeg på å kjøpe en billig en, men så fant jeg ut at jeg heller vil kjøpe en av litt bedre kvalitet når jeg først skal kjøpe meg en.

Jeg klarer fortsatt ikke å bestemme meg og har virkelig ikke lyst å gjøre ett bomkjøp, så jeg lurer på om noen av dere har har kjøpt dere en multiskriver og om dere er fornøyd med den...? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har en. Og er kjempefornøyd med den. Printer, scanner og kopimaskin i ett. Scanneren har jeg ikke brukt ennå, men kopimaskinen har vært i flittig bruk. Veldig kjekt å ha.... Perfekt til mitt bruk

Har en brother DCP-117C

Skrevet

Jeg har en Canon Pixma MP150 og er fornøyd med både scanner, skriver og kopieringsfunksjonen.

Det er visst ikke så dyrt med patroner lenger heller...

Det som visstnok er et lite minus med den jeg har er at jeg må bytte hele fargepatronen når den er tom, fordi det er kun en patron til fargene...

Den kostet meg ca 1900 på siba.

Skrevet

Har en HP og en Canon. For å si det sånn, det er noen utrolig klare fordeler med plass-sparing og så videre. Jeg har enda ikke oppdaget begrensinger på scanneevne eller prinderevne. Det er dritdeilig å ha mulighet til å kopiere sjøl. Men at alle skrøt så høyt av Canon skjønte jeg etterhvert ikke. Jeg foretrekker HPen mange ganger.

Skrevet

Ja, det vet du sikkert bedre enn meg siden du har begge to, men da jeg skulle kjøpe skriver i butikken sa selgeren til meg at generelt sett så er Canon bedre på fotoutskrifter. Derfor valgte jeg Canon framfor HP.

Hadde en HP før og den var helt grei, men jeg kunne ikke skrive ut foto - for skriveren taklet ikke tykkere ark enn vanlig ark.

Skrevet

Jeg har en Canon MP800 og er strålende fornøyd.

Den er rask, kan "alt" det man ønsker av en skriver: skriver, scanner, kopimaskin, cd-label, kopierer bilder fra 135mm film og ikke minst: suverene foto-utskrift.

Storfornøyd!

Skrevet

Jeg har en jeg kjøpte for ca 800 kroner på Elkjøp.

Minus er at en må skifte hele fargepatronen, ikke bare den fargen som er tom...

Og det går jo fort litt farge.

Men den som hadde skilte fargepatroner kostet det dobbelte.... så derfor ble det sånn.

Ellers veldig fornøyd med den.

Sparer masse plass siden det er alt i ett.

Skrevet

Jeg har en Canon Pixma MP500 og er veldig fornøyd. Ville hovedsaklig ha en fotoskriver, men synes det er kjekt å kunne både scanne og kopiere i tillegg. Den kan også skrive ut "label" direkte på hvite CD'er.

Skrevet

Jeg har en Canon MP360, er veldig fornøyd. Ett minus - jeg må skitfte hele fargepatronen på èn gang, ikke en og en farge. Men det går egentlig greit, for jeg synes den er drøy i bruk til tross for at jeg printer ut ganske mye.

Veldig fornøyd, egentlig, og selv om det er størrelse på den synes jeg ikke den tar så stor plass.

Skrevet

Epson Stylus DX4250. Helt super, gjør alt. :tommelsmil:

Skrevet

Vi kjøpe for litt siden Canon MP500

http://itpro.no/omtaler.php?op=Maskinvare&id=1143

Den printer utrolig bra, og har spesialisert seg på foto eller noe sånn i følge sambo!

Det kommer iværtfall veldig gode bilder ut av den.

Kopiene er også detaljerte og bra.

Er litt misfornøyd med scanneren, for skulle scanne inn noe, og skriveren hadde delt det opp. Innbiller meg det var fordi det var stor mellom rom mellom tingene på arket.

Trenger ikke bytte ut hele farge patronen så vidt jeg har skjønt.

Vi har iværtfall kjøpt enkelte farger m.m

Vi kjøpte den på nettet (husker ikke hvor) til 1200-1300 kr ca.

Og det er verdt pengene!

(kan spørre sambo i morra, om han husker hvor vi kjøpte den)

Skrevet
Jeg har en Canon Pixma MP500 og er veldig fornøyd. Ville hovedsaklig ha en fotoskriver, men synes det er kjekt å kunne både scanne og kopiere i tillegg. Den kan også skrive ut "label" direkte på hvite CD'er.

Øy, du hadde jo samme som meg jo :ler:

Gjest Miss_alexandria
Skrevet

Tusen takk for alle svar! :)

I dag har jeg endelig fått tak i den jeg hadde lyst på. Jeg endte opp med en Canon Pixma MP500. Jeg hadde allerede kikket litt på den og når flere her i tråden sa de var fornøyd med den, så leste jeg litt om den på nettet og fant ut at den ville jeg ha! ;) (jeg så også på canon pixma mp800, men fant ut at den bare var litt kjappere og kunne scanne negativer og en del dyrere)

Men det var desverre ikke like lett :sur:

Jeg var flere steder i dag og sjekket, men alle var utsolgt for Canon multiskrivere og det var laaaang ventetid på dem og de visste heller ikke hvortid de fikk dem inn igjen :tristbla:

Så kom jeg på at jeg sjekket Datakjeden før i dag på nettet og de hadde på lager. Det hadde de, men den var nok noen par hundre kroner dyrere der :sur:

Men jeg kjøpte den og den kom med bra utskrifter, selv om jeg ikke har hatt tid til å holde på med den i kveld...

Det var som var litt stress med den, var å sitte fargepatronene rett i pga det var en sånn teit plate som skulle være under den, og det fant vi ut etterpå :sur: og tok litt tid før jeg skjønte hvor de små fotopapirene skulle være og hvor den dc-dvd greien skulle være, men nå funker alt fint!

Må også få sagt at prisen på blekkpatronene spilte en stor rolle for mitt valg for de var ikke så dyre.

Så tusen takk for svarene deres, vet ikke hva jeg ville endt opp med da! ;)

Skrevet

Bra valg!

Hehe :)

Det jeg stresset litt med var da jeg skulle ta ha i vanlig papir, for jeg skjønte ikke om det var bak eller foran, dumme meg :ler:

Men det er viktig at den "papirstopperen" bak der man har arkene er helt inntil arkene.

Men gratulerer!

Gjest Miss_alexandria
Skrevet
Bra valg!

Hehe :)

Det jeg stresset litt med var da jeg skulle ta ha i vanlig papir, for jeg skjønte ikke om det var bak eller foran, dumme meg :ler:

Men det er viktig at den "papirstopperen" bak der man har arkene er helt inntil arkene.

Men gratulerer!

Takker! :ler:

Papirstopper? :overrasket: hmm.... den er sikkert på rett plass da jeg ikke hadde noen løse deler til overs :ler:

Skrevet

hehe.

Jeg har egentlig ikke peiling på hva jeg snakker om, siden sambo gjorde alt :ler:

Gjest Miss_alexandria
Skrevet (endret)
hehe.

Jeg har egentlig ikke peiling på hva jeg snakker om, siden sambo gjorde alt :ler:

Kameraten min gjorde det meste mens jeg spiste middag :ler:

Men jeg fulgte med litt sånn innimellom.... ;)

Endret av Miss_alexandria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...