Yme Skrevet 20. september 2006 #22 Skrevet 20. september 2006 Jeg kunne ikke tenkt meg å ha sex med en dame, sammen en aan fyr... Jeg liker ikke å dele
Gjest Gjesta Skrevet 20. september 2006 #23 Skrevet 20. september 2006 Jeg kunne ikke tenkt meg å ha sex med en dame, sammen en aan fyr... Jeg liker ikke å dele ← Egoist!
Gjest gjest1 Skrevet 20. september 2006 #25 Skrevet 20. september 2006 Nei ellers takk, du. En venninne foreslo det en gang, men da svarte jeg at jeg ville følt meg sinnsykt ubekvem med en annen naken og kåt fyr ved siden av meg. Å rulle rundt i ei seng med en annen mann..? Urk! Det er langt mer interessant dersom det er snakk om to damer i stedet, men jeg er smertelig klar over at enkelte dører slår begge veier..
Trampe Skrevet 21. september 2006 #28 Skrevet 21. september 2006 Meg og to menn? Nei. I fantasien, ja, men ikke i virkeligheten. Meg, mannen min og en dildo? Tja, jeg kunne alltids prøvd. Vet jo ikke om jeg liker noe eller ikke før jeg faktisk har prøvd det
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2006 #29 Skrevet 21. september 2006 Jeg skulle ønske jeg ville det, men jeg tror ikke jeg vil det.
Gjest gjest1 Skrevet 21. september 2006 #30 Skrevet 21. september 2006 Jeg skulle ønske jeg ville det, men jeg tror ikke jeg vil det. ← Hvorfor skulle du ønske det?
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2006 #31 Skrevet 21. september 2006 Det åpenbare er at det "rettferdiggjør" å ville ha trekant med to damer. Mer generelt tror jeg at man kan få en fantastisk sex-opplevelse hvis man ikke er så nøye på hvilket kjønn partnerne har. Hvis det bare var snakk om det seksuelle, skulle jeg ønske jeg var bifil også.
Gjest gjest1 Skrevet 22. september 2006 #34 Skrevet 22. september 2006 (endret) I at: Det åpenbare er at det "rettferdiggjør" å ville ha trekant med to damer. - Hehe, skjønner tankegangen, men tenker ikke slik selv. Mer generelt tror jeg at man kan få en fantastisk sex-opplevelse hvis man ikke er så nøye på hvilket kjønn partnerne har. - Enig. Hvis det bare var snakk om det seksuelle, skulle jeg ønske jeg var bifil også. - Enig. Endret 22. september 2006 av Pax
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #35 Skrevet 23. september 2006 Jeg er jente, og hadde ikke ønsket en trekant med en mann og en annen jente, men en med meg og to menn? ja takk Og det som foreslås i denne tråden er noe jeg har fantasert om en god stund.... jeg er heller redd jeg ikke kommer til å få muligheten
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. april 2008 #36 Skrevet 2. april 2008 hadde sagt ja takk med en gang :-)
MarianneE Skrevet 3. april 2008 #37 Skrevet 3. april 2008 det frister lite, tror jeg da -som jente- ville foretrukket en i musa og en i munnen.
Suzy Skrevet 3. april 2008 #38 Skrevet 3. april 2008 Det er en ok fantasi - men i virkeligheten, så sier jeg nok nei takk
SMann Skrevet 3. april 2008 #39 Skrevet 3. april 2008 Jeg har vært med på dette og som mann var det fantastisk deilig. Paret jeg var med var av samme oppfatning. Kvinnen fikk sine mest intense orgasmer på denne måten. :rødme:
Fatale Skrevet 3. april 2008 #40 Skrevet 3. april 2008 Been there, done that. Først og fremst var det en øvelse for å vite hvordan det kjentes å bli fylt på den måten. Ikke noe stort problem å få dem på plass, men syntes ikke det var lett å bevege seg uten at en av dem datt ut. Men vi fikk det da til på en måte, begge sprutet ihvertfall. For meg var det nok ingen stor opplevelse. Tips: Glidemiddel, tålmodighet og fyll opp toern først. Samme erfaring som meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå