Gå til innhold

Double stuffed.......

Fremhevede innlegg

Skrevet

For meg er den en fantasi å bli "double stuffed", med det mener jeg en p*kk i nr 1 og en i nr2...samtidig.

Er det noen av dere som har forsøkt det?

Dere menn, hvordan hadde dere reagert om ei foreslo det for deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg står over.

Det får holde med fantasien ;)

Skrevet

Hvis kona mi hadde fortalt om en sånn fantasi hadde jeg blitt sprengkåt! Liker å fantasere og snakke med henne.

Skulle vi ha satt det ut i live (noe jeg fantaserer om) så hadde det nok blitt med en dildo og meg ;)

Skrevet

Been there, done that. Først og fremst var det en øvelse for å vite hvordan det kjentes å bli fylt på den måten. Ikke noe stort problem å få dem på plass, men syntes ikke det var lett å bevege seg uten at en av dem datt ut. Men vi fikk det da til på en måte, begge sprutet ihvertfall. For meg var det nok ingen stor opplevelse.

Tips: Glidemiddel, tålmodighet og fyll opp toern først.

Skrevet
Been there, done that. Først og fremst var det en øvelse for å vite hvordan det kjentes å bli fylt på den måten. Ikke noe stort problem å få dem på plass, men syntes ikke det var lett å bevege seg uten at en av dem datt ut. Men vi fikk det da til på en måte, begge sprutet ihvertfall. For meg var det nok ingen stor opplevelse.

Tips: Glidemiddel, tålmodighet og fyll opp toern først.

Kan jeg spørre hvilke stilling dere hadde?

Jeg tenker meg at jeg rir han som ligger og blir tatt bakfra i nr2 av han andre..på denne måten ser jeg for meg at jeg mer kan være "rolig" og, mens de holder på ;)

Hvordan tror du opplevelsen var for mennene?

Til mann over; jeg fantaserer om the real thing her, så noen dildo eller vibrator er ikke bra nok :sjarmor:

Det som er tennende med situasjonen er hvordan TO menn bare MÅ ha meg og "bruker" meg som de vil.

Ikke nødvendigvis hvor "godt" det er rent fysisk for meg.

Ser vel det at det handler om å være underdanig for dem tenker jeg..

Men problemet er vel å faktisk havne i en situasjon hvor jeg kan få til dette :forvirret:

Skrevet

Stillingen du selv foreslår tror jeg er best. Det var ihvertfall den vi brukte.

Men her er muligens smaken som baken.

:hoho::hoho:

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Omtrent sånn: :wow:

Skrevet
Omtrent sånn:  :wow:

Ja, det er veldig rart at kvinner går to og to sammen på do, men at dere menn ønsker å være to når dere knuller en dame er jo heeeeelt greit det :ler::ironi: Stå å pese og sprute med 10 cm avstand mens dere deler svette...YES :legrine:

Hadde en venninne foreslått at vi skulle knulle den samme fyren,-og samtidig(!) så hadde hun fått høre "hold deg til helvete unna mitt sexliv!!!!!!!!"

Gjest Gorgonzola
Skrevet
Ja, det er veldig rart at kvinner går to og to sammen på do, men at dere menn ønsker å være to  når dere knuller en dame er jo heeeeelt greit det :ler:  :ironi: Stå å pese og sprute med 10 cm avstand mens dere deler svette...YES :legrine:

Hadde en venninne foreslått at vi skulle knulle den samme fyren,-og samtidig(!) så hadde hun fått høre "hold deg til helvete unna mitt sexliv!!!!!!!!"

Og ellers er humøret ok?

Om venninna di hadde foreslått det der så hadde dere neppe greid og blitt double stuffed da, men fyren ville sikkert blitt happy han med deg og venninna :hoho:

Skrevet
Og ellers er humøret ok?

Om venninna di hadde foreslått det der så hadde dere neppe greid og blitt double stuffed da, men fyren ville sikkert blitt happy han med deg og venninna :hoho:

Snakker ikke om å bli stuffed. Snakker om å ha sex med samme fyr samtidig.

Sur du er da ;)

suren :ler:

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet
Omtrent sånn:  :wow:

Hehe ;)

Jeg kan ikke annet enn å håpe at jeg en gang er med en som ønsker det samme som meg.

Jeg er kanskje litt rar, men jeg innbiller meg at jeg faktisk heller vil dette om jeg er i et forhold.......fremfor å ikke har et ekstra bånd med den ene.

Det blir liksom en som for "sjefsrollen" og litt ekstra god behandling ;)

Og fordi om jeg er jente, skjønner jeg faktisk heller at to menn kunne tenkt seg å knullet en jente samtidig enn å gå på do i samme bås sammen :ler:

Jeg er som sagt sikkert bare rar ;)

Skrevet
Skulle vi ha satt det ut i live (noe jeg fantaserer om) så hadde det nok blitt med en dildo og meg  ;)

Ja, du snakker om å sette det ut livet. :klappe:

Skrevet
Ja, det er veldig rart at kvinner går to og to sammen på do, men at dere menn ønsker å være to  når dere knuller en dame er jo heeeeelt greit det :ler:  :ironi: Stå å pese og sprute med 10 cm avstand mens dere deler svette...YES :legrine:

Noen som fremdeles syns det er rart at mange brukere har slettet seg i det siste og at mange brukere er skeptiske til gjester paa forumet? Har akkurat rapportert denne gjesten for personangrep og utenomsnakk. Snakker om aa lage kvalm stemning! Hva i alle dager har noen med aa fordoemme andres preferanser. Er vi faktisk saa trangsynte i dagens Norge? :sur:

Skrevet
Noen som fremdeles syns det er rart at mange brukere har slettet seg i det siste og at mange brukere er skeptiske til gjester paa forumet? Har akkurat rapportert denne gjesten for personangrep og utenomsnakk. Snakker om aa lage kvalm stemning! Hva i alle dager har noen med aa fordoemme andres preferanser. Er vi faktisk saa trangsynte i dagens Norge? :sur:

Var jeg for tøff i tonen? Vel, jeg kan ikke helt se at jeg skriver særlig anderledes enn mange andre her inne som også har samme tone. Det var faktisk iroisk ment, med et blunk eller ti :forvirret:

Jeg synes det er rart og litt finurlig at menn vitser om "hvorfor går kvinner to og to på do." mens det er verdens mest naturlige ting å knulle samme kvinne samtidig. Men så skulle det bli oppfattet som fordømming...

Men for all del, siden det ble tatt veldig bokstavelig og ikke med humor i det hele tatt, så får jeg heller krype, bukke og nei samtidig som jeg ber på mine knær om unnskyldning.Jeg har overhodet ikke lyst at det jeg skrev skal bli brukt mot alle gjester. Om de våger å si noe i det hele tatt etter dette da.

Skal banke meg hardt i hodet og aldri noensinne prøve å tulle med egne og andres seksuelle preferanser. :forvirret:

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Hva har egentlig disse do-turene med denne tråden å gjøre?

Skrevet

Jeg er glatt med, jeg.

Skrevet
Kan jeg spørre hvilke stilling dere hadde?

Jeg tenker meg at jeg rir han som ligger og blir tatt bakfra i nr2 av han andre..på denne måten ser jeg for meg at jeg mer kan være "rolig" og, mens de holder på ;)

Hvordan tror du opplevelsen var for mennene?

Til mann over; jeg fantaserer om the real thing her, så noen dildo eller vibrator er ikke bra nok :sjarmor:

Det som er tennende med situasjonen er hvordan TO menn bare MÅ ha meg og "bruker" meg som de vil.

Ikke nødvendigvis hvor "godt" det er rent fysisk for meg.

Ser vel det at det handler om å være underdanig for dem tenker jeg..

Men problemet er vel å faktisk havne i en situasjon hvor jeg kan få til dette :forvirret:

Jeg har også fantasert om dette, at to menn bruker meg som de vil.

Til jeg havnet opp i det selv, holdt på med en fyr og sa han plutselig at en annen fyr fra ville ha meg og.

Jeg var veldig full og kåt, så jeg protesterte ikke.

Men da han fyren, som jeg ikke kjente i det hele tatt begynte å suge meg på puppene, men han andre tok meg... jeg fikk bare en veldig dårlig følelse over det, så jeg sa jeg ikke ville.

Sikkert kjedelig for han andre å bli sendt ut, når han så at jeg ble tatt av han første.

Han må jo ha blitt ganske kåt.

Poenget er at jeg tror jeg holder meg til fantasien.

Skrevet
Jeg har også fantasert om dette, at to menn bruker meg som de vil.

Til jeg havnet opp i det selv, holdt på med en fyr og sa han plutselig at en annen fyr fra ville ha meg og.

Jeg var veldig full og kåt, så jeg protesterte ikke.

Men da han fyren, som jeg ikke kjente i det hele tatt begynte å suge meg på puppene, men han andre tok meg... jeg fikk bare en veldig dårlig følelse over det, så jeg sa jeg ikke ville.

Sikkert kjedelig for han andre å bli sendt ut, når han så at jeg ble tatt av han første.

Han må jo ha blitt ganske kåt.

Poenget er at jeg tror jeg holder meg til fantasien.

Takk for at du delte det.

Jeg kan tenke meg at dette er en av de tingene man ikke heelt vet hvordan man reagerer på, før man er i situasjonen nei...

Men jeg tror virkelig at om jeg får muligheten vil jeg prøve siden jeg fantaserer så om det..

så får man se om det innfrir forventningene ;)

"problemet" er vel heller å få muligheten på en måte.

Skrevet
Jeg er glatt med, jeg.

Hehe, og du bor?? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...