Gjest Eline ikke pålogget Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Er usikker på når en har kraftig middag, hva en bør ha til dessert da. Vi blir 15-20, så det må være noe som kan lages på forhånd. Noen gode ideèr???
Gjest gjest1 Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Mørk, flytende sjokoladekake med pasjonsfruktcoulis! Nam! Synes egentlig at det passer godt med litt kraftig dessert til et slikt måltid. Blir fort litt kjipt med bær og is bare....
Chelsea Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Fruktsalat er jo friskt og godt, men kanskje litt mye jobb å lage til så mange? Hva med en frisk bærpai med is til?
Gjest Fjellsippa Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Synes egentlig det meste av desserter passer. Hva med hjemmelaget karamellpudding. Det er enkelt å lage, og kan forberedes dagen før. Også er det veldig populært da.
Minien Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 Vaniljepannacotta med bjørnebærcoulis! Nam! Også så enkelt å lage!
Gjest Fjellsippa Skrevet 19. september 2006 #8 Skrevet 19. september 2006 Vaniljepannacotta med bjørnebærcoulis! Nam! Også så enkelt å lage! ← Dette høres virkelig godt ut. Har du ei god oppskrift på bjørnebærcoulis. Jeg har nemlig masse bjørnebær i fryseren.
Minien Skrevet 20. september 2006 #9 Skrevet 20. september 2006 (endret) Dette høres virkelig godt ut. Har du ei god oppskrift på bjørnebærcoulis. Jeg har nemlig masse bjørnebær i fryseren. ← Kjør litt mer enn halvparten (en smakssak) av bærene i hurtigmikseren til du har en tykk saus. Ha over i kjele, og varm opp sammen med litt melis. Ha i resten av de hele bærene og la stå til det blir godt og varmt. Hvis du ikke vil ha hele bær i, kjører du bare alt sammen i mikseren. Vips ferdig! Endret 20. september 2006 av Minien
Gjest Fjellsippa Skrevet 20. september 2006 #10 Skrevet 20. september 2006 Takk skal du ha Minien. Dette hørtes godt ut, så det må jeg prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå