Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 jeg er moderat i dag, har på en tynn slangering i hvitt gul, et tynt sølvkjede rundt armleddet, og bittesmå sølvøredobber. De siste er kjøpt på glitter til kun kr 55, mens ringen er gave fra kjæresten. Ganske stort spenn i pris altså :-)
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Jeg har på meg et trådkjede med perler sånn som dette www.perlepikene.no/page6/files/page6-1027-full.html og til det har jeg enkle øredbobber. Synes jeg er riktig så fin!
FrøkenHobart Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Tynt gullkjede med et lite hjerteanheng med ørsmå diamanter i. Ellers er det giftering i hvitt gull med seks diamanter og en hvit gull ring med en stor diamant.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Jeg har perioder - i noen perioder går jeg med flere smykker og ringer hver dag, men i andre går jeg kun med dobber og et enkelt smykke. Nå er jeg i en slik minimalistisk epoke - og har faktisk vært det i et par år. I dag går jeg med et sølvkjede jeg har fått av mannen, to store og en liten ring i høyre øre, og en ring i nesen.
Malama Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 I dag er det så godt som ingenting. Jeg trodde jeg hadde øredobber, men jeg har visst ikke det engang. Da har jeg forlovelsesringen da. Somregel har jeg i det minste øredobber. Ofte en gullring til, og gjerne et smykke. I peropder mer enn andre, og for tiden en sånn periode med lite. Men i dag var det svææært lite, jeg vr usigelig trøtt i morges, men trodde ikke jeg hade glemt øredobbene likevel. (smykke har jeg med vilje ikke pga den genseren jeg har, som er høyhalset og blir svart rundt halsen av det smykket jeg ellers bruker til de fleste høyhalsede gensre)
Karamba Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 I dag har jeg kun et sort treperle-kjede på meg. Pleier som regel å bruke armbånd og øredobber til som matcher, men har ikke noe som passer til akkurat dette smykket...
Arkana Skrevet 18. september 2006 #7 Skrevet 18. september 2006 Halskjede i gull med en diamant i anhenget (vanskelig å forklare formen på anhenget), julegave fra svigermor for noen år siden. Armbånd hvor navnet og fødselsdatoen min er inngravert, 18-årsgave fra min mormor. Forlovelsesringen (spennring i gull med diamant i). Jeg går med dette hver dag, bytter aldri.
Gjest AGF Skrevet 18. september 2006 #8 Skrevet 18. september 2006 Et kjede i hvitt gull med hjerteanheng med diamanter i - gave fra svigerfar i forbindelse med forlovelsen. Gifteringen i gult gull og forlovelsesringen i hvitt gull med en diamant - begge på samme finger.
Sofia Skrevet 18. september 2006 #9 Skrevet 18. september 2006 3 sølvringer som jeg stortsett alltid har på meg, 2 på høyre hånd og en på venstre. I tillegg har jeg i dag et par store sølvringer i ørene.
Gjest bamsemums Skrevet 18. september 2006 #10 Skrevet 18. september 2006 Et sølvkjede med diamant anheng i et hjerte, en ring jeg fikk i gave av samboern til jul og perleøredobber.
Gjest gjesta Skrevet 18. september 2006 #11 Skrevet 18. september 2006 Jeg bruker (så å si) aldri smykker.
Drua Skrevet 18. september 2006 #12 Skrevet 18. september 2006 Har bare forlovelsesringen min - den har jeg på meg hele tiden.
Gjest Blanca Skrevet 18. september 2006 #13 Skrevet 18. september 2006 I dag har jeg perleøredobber fra Agatha og en enkel, gammel sølvring med rubin.
Krista83 Skrevet 18. september 2006 #14 Skrevet 18. september 2006 hvitt gull smykke med diamanter og safir, med hvitt gullskjede to gullringer hvorav en av dem er en alliansering i gult gull med 3 diamanter perleøredobber gull ankellenke Mangler gullarmbåndet som jeg pleier å ha på høyre hånd og klokka...
Najs Skrevet 18. september 2006 #15 Skrevet 18. september 2006 Små perleøredobber, sølvsmykke med svart perleanheng og enkel sølvring med små perler på.
Gjest Frk Åberg Skrevet 18. september 2006 #16 Skrevet 18. september 2006 Jeg har ingen smykker som jeg alltid må ha på meg, men varierer alltid fra dag til dag, avhengig av hva jeg har på meg. Bruker heller så og si aldri enkle sølv- eller gullsmykker. Øredobber har jeg alltid på meg, armbånd bruker jeg ofte, ringer iblant, mens halskjeder bruker jeg sjelden til hverdags. Er også redd for å lesse på, så har stort sett kun et smykke i tillegg til øredobber (altså enten ring eller armbånd f.eks.). I dag: små, runde øredobber med mørk turkise steiner, og en ring i antikt "gull", hvor pynten foran er litt avlang og blågrønn med en slags oilvengrønn stein.
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2006 #17 Skrevet 18. september 2006 Ikke en dritt, bruker ikke giftering engang når jeg bare går her hjemme....
Gjest loren Skrevet 18. september 2006 #18 Skrevet 18. september 2006 Idag har jeg på et sort armbånd (av den Livestrong/brystkreft-typen) som er til støtte til dyrebeskyttelsen. Har en sølvring jeg fikk av mamma, søstrene mine har en lik som de og bruker hver dag =) Har en sølvring til som jeg fikk av ei venninne, hun har en lik på seg hver dag:) Har sølvøredobber, sånne som henger litt ned med en sølvkule nederst, kjøpt på HM for 29.90 Også har jeg et smykke jeg fikk av samboeren min til bursdagen min Litt tykk sølvlenke, med sølgreie og en stein på veldig fint Dette (varierer med andre øredobber) er det jeg har på omtrent hver dag =)
tuji Skrevet 18. september 2006 #19 Skrevet 18. september 2006 Kjede i hvitt gull med hjerteformet diamantanheng, hvitt gulls rosettring med safir og diamanter, enstensdiamanter i ørene.
Gjest Gjest1 Skrevet 18. september 2006 #20 Skrevet 18. september 2006 En ring i hvitt gull med diamant som jeg har fått av den snille mammaen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå