Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 kan dere hjelpe meg? er en ganske mørk mannestemme.. litt sørgelig mener jeg å huske.
Sarah Salamander :-) Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Hei, Er ikke sikker på hvilke sang du mener , men her http://www.amazon.com/gp/product/B000002AQ...0663914?ie=UTF8 kan du se alle sangene på Soundtrack CD`n + lytte til mange av dem. Du finner den nok der!! Lykke til :-)
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 takk takk! men jeg har ikke mulighet for å få spilt av de klippene.. dessverre, Men er det virkelig ingen som vet tittelen? Enten artist eller tittelen? Forrest Gump er jo en film sett av mange og jeg tror sangen er ganske kjent.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 Sitter her med coveret til Forrest Gump cd-en som jeg ikke har hørt på på mange år. Jeg vet ikke i det hele tatt hva du er ute etter, men jeg kan jo liste opp de som kan være aktuelle. Clarence "Frogman Henry": But I do The Rooftop Singers: Walk Right in Creedence c r :Fortunate son The Four tops: I Can't help my self Bob Dylan: Rainy Day Woman The Mamas and the Papas: California Dreamin Scott McKenzie: San Fransisco The Byrds: Turn! Turn! Turn! The Fifth Dimension: Aquarius Lynyrd Skynyrd: Sweet home Alabama Bob Seger and The Silver Bullet Band: Against the wind Er den blant noen av disse tro? Skjønner jo at 10 av 11 er helt på jordet, men jeg bare plukket vekk dem det IKKE kunne være (Elvis inkludert, siden jeg regner med du kjenner igjen han).
razmatazz Skrevet 23. september 2006 #5 Skrevet 23. september 2006 Den sangen heter "Free Bird" av Lynyrd Skynyrd, men den er ikke på soundtracken fra filmen. Håper det hjalp
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 Den sangen heter "Free Bird" av Lynyrd Skynyrd, men den er ikke på soundtracken fra filmen. Håper det hjalp ← du er en knupp! :blomst:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå