Gå til innhold

911 var en 'false flag operation'

Anbefalte innlegg

Skrevet

Amerikanerne gir seg ikke, men skal til bunns i det som skjedde for fem år siden.

Nå er en ny film sluppet som fokuserer på hva som skjedde i ukene før 11. september 2001, og hvem som hadde motiv, anledning og ressurser til å gjennomføre en operasjon for å ta ned WTC.

Se den online:

911 Mysteries - Demolitions part 1

911 Mysteries - Demolitions part 2

911 Mysteries - Demolitions part 3

Også britiske filmer som tar en nærmere kikk på bombene i London 7/7 2005 er nå kommer ut, den mest innholdsrike er denne:

Mind The Gap

http://www.officialconfusion.com/77/

MI5/MI6 har i mange år infiltrert terrorist-grupper, bl.a. IRA og italienske grupper, og det er etterhvert vanskelig å se hvor terroristene begynner og etterretningsagentene slutter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg har en 5kr for hver gang slike ting hadde vært postet så hadde jeg vært en meget holden mann.

Skrevet

Og månen er en stor ost fordi det har jeg lest på nettet.

Som alltid: blabla, svada, blabla, virrvarr, bla osv -> :Gjesp:

Skrevet
Hadde jeg har en 5kr for hver gang slike ting hadde vært postet så hadde jeg vært en meget holden mann.

Ja, du er jo sterk i troen på den kollektive avstraffelse i tillegg, så da er det kanskje ikke så rart at du reagerer med informasjonsfrykt. Glad i penger og glad i kollektiv avstraffelse - du må være midt i blinken for Bush :ler:

Skrevet
Ja, du er jo sterk i troen på den kollektive avstraffelse i tillegg, så da er det kanskje ikke så rart at du reagerer med informasjonsfrykt. Glad i penger og glad i kollektiv avstraffelse - du må være midt i blinken for Bush

:hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...