Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Amerikanerne gir seg ikke, men skal til bunns i det som skjedde for fem år siden. Nå er en ny film sluppet som fokuserer på hva som skjedde i ukene før 11. september 2001, og hvem som hadde motiv, anledning og ressurser til å gjennomføre en operasjon for å ta ned WTC. Se den online: 911 Mysteries - Demolitions part 1 911 Mysteries - Demolitions part 2 911 Mysteries - Demolitions part 3 Også britiske filmer som tar en nærmere kikk på bombene i London 7/7 2005 er nå kommer ut, den mest innholdsrike er denne: Mind The Gap http://www.officialconfusion.com/77/ MI5/MI6 har i mange år infiltrert terrorist-grupper, bl.a. IRA og italienske grupper, og det er etterhvert vanskelig å se hvor terroristene begynner og etterretningsagentene slutter.
talin Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Hadde jeg har en 5kr for hver gang slike ting hadde vært postet så hadde jeg vært en meget holden mann.
skrue Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Og månen er en stor ost fordi det har jeg lest på nettet. Som alltid: blabla, svada, blabla, virrvarr, bla osv ->
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Hadde jeg har en 5kr for hver gang slike ting hadde vært postet så hadde jeg vært en meget holden mann. ← Ja, du er jo sterk i troen på den kollektive avstraffelse i tillegg, så da er det kanskje ikke så rart at du reagerer med informasjonsfrykt. Glad i penger og glad i kollektiv avstraffelse - du må være midt i blinken for Bush
talin Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 Ja, du er jo sterk i troen på den kollektive avstraffelse i tillegg, så da er det kanskje ikke så rart at du reagerer med informasjonsfrykt. Glad i penger og glad i kollektiv avstraffelse - du må være midt i blinken for Bush
Morgan Skrevet 19. september 2006 #7 Skrevet 19. september 2006 Men hvorfor vil de gjøre noe slikt da?
punktom Skrevet 19. september 2006 #8 Skrevet 19. september 2006 Men hvorfor vil de gjøre noe slikt da? ← Her er det noen som synser rundt det spørsmålet: http://www.samtiden.no/06_3/art3.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå