Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 HJELP! Nå er gode råd dyre! Min kjære lille datter fyller 5 år på torsdag, og jeg har ennå ikke klart å finne på hva jeg skal gi henne i bursdagsgave. Litt av problemet er vel kanskje at hun får så mye "utenom" at når det endelig blir bursdagstid så mangler hun ingenting... Jeg hadde tenkt å kjøpe ny sykkel til henne, og hadde derfor slått meg helt til ro med at det var det hun skulle få. Men så ringte besteforeldrene gledesstrålende og fortalte at de hadde vært og kjøpt bursdagsgave i helgen - og GJETT HVA de har kjøpt da!!!!! Nettopp. Verdens flotteste mørkerosa Nakamura sykkel med kurv og bagasjebrett og hele sulamitten. Sukk. Så nå sitter jeg her helt fortapt. Bare 3 dager til bursdagen og jeg har ikke én fornuftig tanke i hodet. Noen som har gode tips og idéer å komme med???
Mini_me Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 (endret) Da ville jeg gitt henne noen fine klær og gjerne en liten leke.... Dersom hun har alt hun trenger er det jo ikke vits å fylle opp rommet hennes ytterliggere.... PS ...Ny sykkelhjelm???? Endret 18. september 2006 av Mini_me
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Tror kanskje jeg skal følge rådet og kjøpe klær. Et pent antrekk + noe krimskrams fra Accezories burde vel gjøre susen ;-) Vi er alltid bare oss to - så det med å gjøre noe alene med mamma blir nok ikke den helt store jubelen ;-) Men koselig forslag!!
Far til 2 Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Glem dyre gaver og konkuransen om hvem som gir mest. Jenta de er MYE MER glad i deg for den du er og at du er der når hun trenger deg. Kjøp en liten ting (nesten det samme hva det er) og gled deg isteden sammen med henne over den fine sykkelen hun får av besteforeldrene. Det blir kansje noen gaver fra andre også og da blir dagen full av inntrykk likevel.
Kykkelikokos Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Kanskje en sykkelhjelm og sånn barnesete til dukken hennes kunne vært noe?
Chelsea Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 Har hun klokke? Jeg husker fortsatt bursdagen min da jeg var 6 år og fikk min første klokke, det var kjempestas. Men husker ikke når jeg fikk sykkel...
Gjest Primula Skrevet 18. september 2006 #7 Skrevet 18. september 2006 Vår fem- åring skal få klokke og vinterjakke. I tillegg muligens et nytt dataspill fra lillesøster.
Gjest prestekrage Skrevet 18. september 2006 #8 Skrevet 18. september 2006 Vesla her i huset fylte fem i sommer og dette er litt av hva hun fikk: Køyeseng (kun overkøye- leke/kosekrok under) Klokke Klær Bøker Ellers kan jeg jo tipse om: Cd spiller til rommet Lydbøker Brettspill Bøker Møbler (skrivebord og stol)
Gjest squeeky Skrevet 18. september 2006 #9 Skrevet 18. september 2006 Eller sengetøy...har hun et favoritt tema? Hest, Ole Brumm, Bratz?
tingeling Skrevet 18. september 2006 #10 Skrevet 18. september 2006 Ellers er jo prinsessekjole som man kan kle seg ut i en stor slager i den alderen. Hvis du bor i Oslo finner du sikkert en i en "invandrerforretning" på grønland. Mine nieser i samme alder blir ihvertfall lykkelige for kjoler
Kittykat Skrevet 19. september 2006 #11 Skrevet 19. september 2006 * Armbåndsur hvis hun ikke har det * Brettspill eller dataspill hvis hun har data * Klær * Sparkesykkel ( det ønsker min datter seg til 7 årsdagen sin som er i november ) * Cd-spiller * MP3 spiller ( det er også noe våre barn ønsker seg ) * Kinobilletter * Smykker og armbånd * Flotte, fargerike hårstrikk. Det kan man få på Toys`r`us faktisk. * Prinsesseting hvis hun liker det Det er det jeg kommer på. Og en del av dette står også på våre barns ønskeliste. Utenom til guttene da Vi får se hva som vanker til bursdag og jul.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #12 Skrevet 19. september 2006 Har hun klokke? Jeg husker fortsatt bursdagen min da jeg var 6 år og fikk min første klokke, det var kjempestas. Men husker ikke når jeg fikk sykkel... ← Jeg fikk min første klokke da jeg fylte 5 år. Og jeg har den enda, det er et utrolig koselig minne. Min første ordentlige sykkel (som ikke var arv etter storebror) fikk jeg da jeg var 6 år.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #13 Skrevet 19. september 2006 TAKK for kjempemange fine tips! Jeg var ute og handlet i går, og da ble det: - et kjempekoselig antrekk i gammelrosa cord fra H&M - Barbie slott (som jeg snublet over på Nille av alle steder!) - Hårstrikk med rosa dingeldangel Klokke og sykkelhjelm har hun allerede, ellers var det gode og praktiske tips. Ellers falt jeg veldig for forslaget om sykkelsete til dukken. Glimrende idé - og tips er herved videresendt til tante TUSEN TAKK til alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå