Gå til innhold

Sjekking/ta kontakt på treningssenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er vel et ganske traust folkeslag og ikke alltid så utadgående vi nordboere. Sjenertheten henger iallfall godt plantet i meg og jeg har vanskelig for å ta kontakt med kvinner - hvis det da mot formodning ikke skjer i settinger der det "faller seg naturlig".

Når jeg av og til er å trener er også denne vakre jenten der. Helt siden årene før russetiden var hun meget "severdig" - og plutselig så eksistere hun i verden igjen - har ikke sett henne på en god stund.

Men så er det liksom det med helsestudio og trening - det faller seg liksom ikke naturlig å gå bort og snakke med...

Har Dere noen tips? Blir jenter smigret av nærkontakt på trening?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg personlig ville det blitt helt feil. Er det et sted hvor jeg vil være i fred for den typen oppmerksomhet, er det nettopp på trening. Uten at det har hindret enkelte i å prøve seg.

Jeg vet ikke om jeg er alene om å tenke slik, men har en mistanke om at det gjelder et stort flertall av jenter...

Skrevet

Vel, ei venninne av meg er gift med en hun møtte på treningsstudioet.

Selv hadde jeg ikke satt pris på åpenlys sjekking på treningsstudioet, men synes det er helt greit å svare på et spørsmål om ett eller annet eller få en nøytral kommentar om noe. Og hvis det er noen som kjenner meg fra før, hadde en kommentar: "Er det ikke du som gikk i 2B? Jeg tror vi hadde matte sammen" vært helt ok.

Hvis du vil ha kontakt, begynn i det små. Du kommer sikkert til å se henne der ofte.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg syns i utgangspunktet ikke noe om å bli sjekket opp på treningssenter (men nå har jeg kjæreste, også da). Dette fordi jeg er der for å trene, og vil slippe å tenke på hvordan jeg ser ut.

Men hvis noen begynner å prate hyggelig med meg, så ville jeg nok ikke hatt noe imot det. Hvis det var på en veldig tydelig flørtete måte, ville jeg kanskje rygga litt, siden jeg ikke var der for å sjekke (hvis jeg var singel). Men om det er mer en hyggelig prat, ville det gått bra. Så hvis du vet hvem hun er, kan det vel ikke skade å slå av en liten prat, hvor du bruker som unnskyldning at du lurer på om du har sett henne før eller noe. Deretter blir dere antakeligvis på hils når dere treffes igjen, og du har opprettet en kontakt. Lykke til!

Skrevet

Jeg ville ikke likt å bli sjekket opp på trening.

Skrevet

Det kommer jo helt an på, er det en hyggelig fyr med sosiale antenner, som spør/sier noe naturlig, så er det jo greit. Men blir det åpenlys sjekking, og på feil tidspunkt (ikke snakk til meg MENS jeg trener, da klikker jeg - vent for all del til jeg har en pause), blir jeg drittsur.

Skrevet

Ordet sjekking er tydeligvis et tegn/ord som får det til å gå kaldt nedover ryggen på jenter...

Med tanke på et treningsstudio så tenker jeg ikke direkte på åpenlys sjekking - det blir fort for mye av det gode og en er der jo tross alt for å trene...

Men noen ord; en måte å få kontakt på for å bryte isen - det må da også være mulig - eller er det også dødsdømt?

Vil jo bare bryte isen, men den latterlige sjenertheten min hindrer meg... selvom det vel egentlig ikke burde det...

Skrevet

Men noen ord; en måte å få kontakt på for å bryte isen - det må da også være mulig - eller er det også dødsdømt?

Vil jo bare bryte isen, men den latterlige sjenertheten min hindrer meg... selvom det vel egentlig ikke burde det...

Synes du skal ta kontakt jeg :) Hva har du å tape... Bare legg fra deg de verste flørteblikkene, så går det nok fint.

Hvis dere gikk på samme videregående sammen, så har du jo allerede inngangsbilletten. Alltid hyggelig å møte folk fra gamle tider.

Skrevet
Ikke jeg :sjenert:

Der står man og puster og peser, svett og ekkel... nei, jeg vil helst få trene i fred, jeg! Men hvis du vet sånn ca når hun pleier å trene, så kan du kanskje få huket tak i henne før eller etter treningen? med litt oppfinnsomhet?

enig. Det er plagsomt :frustrert:

Skrevet (endret)
enig. Det er plagsomt :frustrert:

Ja tenk at noen prøver seg uten at dere er puderet, sparklet og spjåket ut men at dere rett og slett kanskje "bare ser helt normale ut". Jaja ikke rart at noen synes kvinner er sære. :ler:

JÅLEDUKKER :frustrert:

Endret av Goggen
Skrevet

Jeg er nok litt "motstrøms" jeg da ;), kanskje fordi treningssenteret er min eneste sosiale arena, ville jeg synes det var kjekt å møte en kar på treninga.

Og bare for å ha det sagt, takler han ikke å se meg svett og varm, er han ikke typen for meg uansett :sjarmor:

Skrevet
Ja tenk at noen prøver seg uten at dere er puderet, sparklet og spjåket ut men at dere rett og slett kanskje "bare ser helt normale ut". Jaja ikke rart at noen synes kvinner er sære. :ler:

JÅLEDUKKER  :frustrert:

Og hvor får du den biten fra? Har noen som helst sagt noe om sminke og jåleri her? For min del er jeg på treningssenter for å trene, og det er mitt friområde, og der vil jeg være i fred. Det hadde vært bedre å bli sjekket opp (f.eks) på fjelltur, eller på stranda, og der bruker man heller ikke sminke.

Skrevet
Jeg er nok litt "motstrøms" jeg da ;), kanskje fordi treningssenteret er min eneste sosiale arena, ville jeg synes det var kjekt å møte en kar på treninga.

Og bare for å ha det sagt, takler han ikke å se meg svett og varm, er han ikke typen for meg uansett :sjarmor:

Ja tenkt deg noe så kvalmt som svette damer i treningsantrekk...........eller ....(not):sjarmor:

Skrevet
Og hvor får du den biten fra? Har noen som helst sagt noe om sminke og jåleri her? For min del er jeg på treningssenter for å trene, og det er mitt friområde, og der vil jeg være i fred. Det hadde vært bedre å bli sjekket opp (f.eks) på fjelltur, eller på stranda, og der bruker man heller ikke sminke.

Takk, du skrev det før meg. ;)

Helt utrolig hvor ofte menn - ihvertfall her inne - tror kvinner gjør det meste med det formål å se bra ut. Juhu.

Skrevet
Takk, du skrev det før meg.  ;)

Helt utrolig hvor ofte menn - ihvertfall her inne - tror kvinner gjør det meste med det formål å se bra ut. Juhu.

:ler:

Skrevet

Hadde noen gadda å sjekke meg opp etter en treningstime, hadde jeg blitt veldig smigret. Tro meg, jeg er ikke noe vakkert syn da. :ler:

Skrevet

Jeg trener daglig selv og synes faktisk mange damer er temmelig solid malt, sparklet og oppdresset. Men forskjellene er store.

Har møtt halveisbekjente damer som jeg synes er attraktive mange ganger på trening. Spesielt en... Imidlertid opplever jeg det som kunstig å skulle sjekke opp noen på trening- vil ikke være plagsom :-).

DGP

Skrevet
Takk, du skrev det før meg.  ;)

Neppe tilfeldig, men vi ser jo at det er stor forskjell på damer da.

DGP

Skrevet
Hadde noen gadda å sjekke meg opp etter en treningstime, hadde jeg blitt veldig smigret. Tro meg, jeg er ikke noe vakkert syn da.  :ler:

Jo det er du sikkert. Selv synes jeg treningssenteret er en meget god arena for å bedømme visse aspekter ved folk. Ville aldri hatt en dame som ikke var sliten og svett etter trening. Slike damer er enten pysete eller jålete. "Guts" er sexy.

DGP

Ps. Selvsagt er restitusjonstrening unntatt :-)

Skrevet

Forbinder du trening med jåleri?

Jeg forbinder det med helse og velvære skjønner du. Ikke jåleri.

Og siden du mener vi ikke er sparklet og spjåket på treningen (det har du rett i), så må du da mene at trening = jålete?

Nei, er jeg på trening er jeg der for å trene. Hvor slitsomt er det ikke da den "svære" karen i hjørnet står og blunker til deg i mens du løper som en gal på tredemølla med en puls på 170? :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...