Gjest gjesta Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 har overtatt en chinchilla fra noen som plutselig ikke kunne ha den lengre.... vi fikk med chinchilla pellets og høy..... men hva kan jeg gi til godbit da jeg vil gi han belønning når han kommer til meg og slikt? ha en god dag.....
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Rosiner:-) men ikke gi den mye av det, vet ikke hvor mye de tåler, men de har lett for å legge på seg og bli syke av feil/for mye mat, så den skal sikkert ikke ha mer enn... litt...
Lilith Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Ikke mer enn et par rosiner! De sveller i magen og kan være skadelige om de får for mange, visst ...
Gjest gjesta Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 ok.... er det det eneste de kan få? har lest at de liker rognbær kvister.. men den chinchillaen som vi har fått vil ikke ha det..........
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Kanskje den er litt kresen? Vet ikke så mye om chinchillaer, men har du sett på www.silverstreak.no ? Der kan du sikkert få flere tips:-)
Ugla Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 Rosiner:-) men ikke gi den mye av det, vet ikke hvor mye de tåler... ← En veninne av meg hadde chinchilla. Hun sa MAX 2 rosiner pr. dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå