marsy Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 hvis de har riktig størrelse i butikken, kjøper man den, og tar den med hjem samme dag? bestiller de en egen kjole til deg i den størrelsen? betaler du forskudd? tar de mål, eller bruker de generelle størrelser (38, 40) når de bestiller kjoler? :klø: kjenner at lommeboka mi har mest lyst til å kun betale forskudd akkurat nå
*Emma* Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Jeg fant jo en kjole som egentlig var leiekjole og bestemte meg for å kjøpe den. Den er str 38 (sa hun dama - jeg så ikke lappen) og passet perfekt. Jeg så at den hadde vært sydd noe inn fra tidligere men det trenger jeg ikke endre siden den var flott nå. Jeg kjøpte i februar og betalte depositum da. Kjolen henger i fortsatt i butikken for jeg har ikke plass hjemme. Når det nærmer seg mars skal jeg reise tilbake og prøve den igjen for å se om den trenger å sys inn/ut (om jeg har forandret meg siden sist) og da skal jeg også ha med skoene jeg skal bruke så vi ser om den må legges opp noe. Etter det bruker hun 2-4 uker på å sy den ut/inn/opp/ned og rense den også henter jeg den noen uker før bryllupet.
Gjest K Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Ja når jeg kjøpt min betalte jeg 2 av 8000 med en gang. Så måtte jeg betale resten innen en måned. Den dagen jeg betalte resten tok jeg også med meg kjolen hjem. Rens og søm er inkludert i prisen så jeg skal ringe salongen 1-2 måneder før bryllupet for en sømtime. Da tilpasser de den riktig, også kommer jeg å henter den siste gang noen uker før bryllupet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå