Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Ved kjøp av brudekjole brukt som utleiekjole, fra brudesalong, hvor mange % er det vanlig å få i avslag?
*Emma* Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Vet ikke om det er noen standard. Jeg kjøpte en som hadde vært brukt som leiekjole. Jeg betaler 10.900kr for den. Skulle jeg hatt samme kjolen ny er prisen 18.900kr Nå er det lenge siden jeg har hatt % regning så kanskje dette blir feil men for min kjole kommer jeg da til 42% avslag.....
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Vet du da hvor mange ganger tidligere kjolen din var utleid? Har nemlig mulighet til å kjøpe en kjole som har vært utleid 1 gang tidligere, og vi har ikke diskutert pris enda. Vil gjerne ha et lite gurnnlag for å bedømme om prisen de kommer med er grei.
*Emma* Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Nei det vet jeg ingenting om. Den har nok vært brukt noen ganger for den var litt slitt et sted nederst (som hun lovte å fikse). Ellers vet jeg at det er en sjelden modell og at den er vanskelig å få tak i og det var grunnen til at den fortsatt var såpass dyr. (Brukt kjole til nesten 11.000 er jo egentlig ganske "ille".)
Gjest g Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 min kjole var leid ut 4 ganger da jeg kjøpte den, men de skal rense den og fikse den ( sy på perler som har duttet av) før jeg får den . ny pris på kjolen var 16 000, jeg får den for 4900 inklusive underskjørt. synes jeg er veldig heldig.
mowgli Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 Jeg fikk tilbud om å kjøpe en utleiekjole som var brukt en gang. Nypris var 14.000,-, fikk tilbud om å kjøpe den for 8.500,-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå