Gå til innhold

Bærevegg som må bli igjen "midt" i stua

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kitekatt_*
Skrevet

Vi driver og river vegegr i det nye huset vårt. så viser det seg at det er en bærevegg på et helt på trynet sted. den blir altså stående midt i stua, uten at det passer noe inn. tenkte å strippe veggen og male bjelkene hvite, men er det noen som har ieer om noe man kan brke en slik "vegg" til? Hva har dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi driver og river vegegr i det nye huset vårt. så viser det seg at det er en bærevegg på et helt på trynet sted. den blir altså stående midt i stua, uten at det passer noe inn. tenkte å strippe veggen og male bjelkene hvite, men er det noen som har ieer om noe man kan brke en slik "vegg" til? Hva har dere gjort?

Jeg tenkte umiddelbart på bokhyller siden jeg alltid har for liten plass til bøker. Bokhyller kan spesialllages om det er nødvendig.

Gjest Gjest_Kitekatt_*
Skrevet
Jeg tenkte umiddelbart på bokhyller siden jeg alltid har for liten plass til bøker. Bokhyller kan spesialllages om det er nødvendig.

God ide :)

Skrevet

Kanskje det går an å erstatte den med en søyle....?

Mindre dominerende enn en vegg vil jeg tro.

Skrevet

Er du sikker på at den ikke kan fjernes og erstattes med en solid drager i taket? Hør med en tømrer!:)

-siina-

Skrevet

takk for svar alle sammen. Vi har løst det nå. vi river ikke alle veggene så det blir mer som en nisje der vi kan sette et vitrineskap. Vanskelig å forklare, men problemet er løst :)

Skrevet
Er du sikker på at den ikke kan fjernes og erstattes med en solid drager i taket? Hør med en tømrer!:)

-siina-

det tenkte jeg på og, vi gjorde det da vi reiv en bærevegg i stua.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...