Gjest Gjest_Kitekatt_* Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Vi driver og river vegegr i det nye huset vårt. så viser det seg at det er en bærevegg på et helt på trynet sted. den blir altså stående midt i stua, uten at det passer noe inn. tenkte å strippe veggen og male bjelkene hvite, men er det noen som har ieer om noe man kan brke en slik "vegg" til? Hva har dere gjort?
skrue Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Vi driver og river vegegr i det nye huset vårt. så viser det seg at det er en bærevegg på et helt på trynet sted. den blir altså stående midt i stua, uten at det passer noe inn. tenkte å strippe veggen og male bjelkene hvite, men er det noen som har ieer om noe man kan brke en slik "vegg" til? Hva har dere gjort? ← Jeg tenkte umiddelbart på bokhyller siden jeg alltid har for liten plass til bøker. Bokhyller kan spesialllages om det er nødvendig.
Gjest Gjest_Kitekatt_* Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Jeg tenkte umiddelbart på bokhyller siden jeg alltid har for liten plass til bøker. Bokhyller kan spesialllages om det er nødvendig. ← God ide
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Kanskje det går an å erstatte den med en søyle....? Mindre dominerende enn en vegg vil jeg tro.
siina Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 Er du sikker på at den ikke kan fjernes og erstattes med en solid drager i taket? Hør med en tømrer! -siina-
kitekatt Skrevet 18. september 2006 #7 Skrevet 18. september 2006 takk for svar alle sammen. Vi har løst det nå. vi river ikke alle veggene så det blir mer som en nisje der vi kan sette et vitrineskap. Vanskelig å forklare, men problemet er løst
Gjest Fruktfat Skrevet 18. september 2006 #8 Skrevet 18. september 2006 Er du sikker på at den ikke kan fjernes og erstattes med en solid drager i taket? Hør med en tømrer! -siina- ← det tenkte jeg på og, vi gjorde det da vi reiv en bærevegg i stua.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå