Gjest kenneth Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Her forleden kikket jeg på reklamen som snikes inn med Aftenposten, og da kom jeg over en såkalt "topptur jakke" (selvsagt med orddelingsfeil...). Dette føyer seg jo inn i rekken av konsepter som "aerobic-sko", "spinningjakke" osv. Kan sykkelhanskene mine brukes til spinning? Kan jeg bruke joggeskoene til turmarsj? Er det okey om jeg bruker sykkelhjelm når jeg går på rulleskøyter? Kan jeg, når jeg går på bærplukking, bruke jakka jeg kjøpte for å klatre Galdhøpiggen i sommer? Og: Tenk så stor bag de folkene som driver med sjukamp må ha med seg da gett. De må jo bytte om hele tiden stakkars.
Gjest gjest1 Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Topptur jakke:ler: den var ny. Tror ikke så velig mange henger seg opp i begrepene. Har aldri tenkt over dette med sykkelhjelm kontra rulleskøyter.. Flisspikkeri, spør du meg
Gjest Alf Kaida Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Toppturjakke på tyttebærplukking høres jo veldig selvmotsigende ut, da! Tror kanskje du skal kjøpe den nyeste bærplukkerjakka fra Wistex. Og skal du ha sex der ute i naturen, så husk endelig å kjøpe både bakfra- og forfrakondomer.
Gjest Sandoz Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Hehehe, nå begynte jeg og lure på hva slags gnom du var, som skulle ha tips til en egen toppturjakke....
Gjest Fjellsippa Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 (endret) Nei, du kan nok ikke bruke topptur-jakke på tyttebærtur. Topptur-jakke er kun for de som skal på Galdhøpiggen eller andre fjelltopper på minimum 1500 meter med en viss stigningsgrad. Siden kundegruppen er temmelig begrenset, regner de ikke med å få solgt så mange. De har derfor ikke produsert på mange heller (faktisk nummererte jakker) Prisen blir selvfølgelig deretter, men ikke kvaliteten. Endret 18. september 2006 av Fjellsippa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå