lillesky Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Jeg skal kjøpe barbermaskin til sambo, og trenger noen tips om hvilke som er bra. Han barberer hodet og stusser skjegget.
Krista83 Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Da ville jeg kjøpt en sjeggtrimmer til skjegget, eller en barbermaskin med skjeggtrimmer (et hode som settes over barberknivene). Braun har noen av disse som er greie... Tror kanskje du bør satse på braun uansett om den skal brukes på hodet da Braun har et hode. Men så er det også en grunn til at de lager flere typer maskiner, skjeggtrimmere, barbermaskiner og hårklippere...
Gjest Meep Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Skjeggtrimmer er greia. Skal sjekke hvilken det er kjæresten min har. Jeg er hvertfall veldig fornøyd med den (det er jo jeg som må barbere ham på hodet). http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....d=6315&cid=5660 er ganske sikker på at det er denne.
Krista83 Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Denne som koster ca 800 er bestselgeren til braun. Oppladbar med god ladetid og den kan også brukes på strøm. eller så har philips denne
lillesky Skrevet 18. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2006 Supert! Da vet jeg litt mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå