Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg skal på et stort seminar med noen fra min avdeling og en hel masse mennesker fra de andre avdelingene andre steder i landet. Jeg kjenner derfor nesten ingen og lurer litt på hva jeg bør satse på av klær. På dagtid skal det være kurs, på kveldstid skal det være middager og dans/sosialt samvær. Jeg vil tro det er mest voksne folk her. Hva bør jeg kle meg i for å virke voksen og seriøs samtidig avslappet og fin? Tenker da mest på middagene og sosialt samvær om kveldene. Har noen forslag til antrekk som passer? Vil ikke være for pyntet men ikke for ung i stilen heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjole på kvelden, evt skjørt og en fin skjorte/bluse. Pumps til.

Dagtid: Vanlige klær, kanskje litt mer pyntet enn til vanlig.

Skrevet

Sats på mix og match. Prøv å ta med klær som ikke trenger stryking, eller sørg for å pakke slik at det ikke krøller så ille. Ikke mye til til stryking av klær på seminar.

Skrevet

Jeg begynner å ha vært på en del todagers seminarer av den typen du skisserer. Og man vil jo ikke drasse med seg for mye bagasje?

Pakkelista ser nesten alltid sånn ut:

* Dag en: Skjørt, støvletter, genser eller kortermet topp + dressjakke

* Kvelden: Fine jeans, en litt pyntet topp (har en som ikke krøller, genialt!), støvletter - og ei litt finere veske og litt mer sminke.

* Dag to: Jeansene fra kvelden før, topp og dressjakke.

Det funker for meg, i alle fall!

Skrevet

Sats på å ha med en bukse du kan variere med forskjellige topper/ gensere. Drakt/ en fin dress med pene sko og tilbehør til kvelden.

Jeg ville ikke satset på å gjenbruke buksa fra kvelden til neste seminardag.(dårlig erfaring) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...