Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din favoritt mascara - blant de til under 150 kr?

Jeg er på jakt etter en god en som gir volum - og kanskje ekstra lengde og?

Har tidligere likt Volum x 4 fra L'oreal...men vil gjerne høre deres favoritter! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gosh (fås hos Vita) har gode mascaraer, synes jeg. Den vannfaste, som jeg har kjøpt flere ganger, koster 79 kroner. :)

Skrevet
Anbefaler også Maybelline Sky High Curves.

Denne skriver jeg under på! Den synst jeg er veldig bra! :)

Skrevet

Liker faktisk veldig godt Rimmels exaggerate, har kjøpt den mange ganger og er veldig fornøyd. Rimmels vannfaste er derimot ikke noe særlig. ;)

Skrevet

på strawberrynet koster maskaraene, som koster 250 i norge, 150 og shipping er gratis! Mest for pengene der altså.

Skrevet

Jeg liker godt Exaggerate eller 100% Waterproof mascara fra Rimmel (den gir verken særlig volum eller lengde, men når jeg bruker vippetang, er det den eneste maskaraen som holder vippene oppe). Longtitude fra Loreal liker jeg også godt.

Skrevet

Kjøpte nettopp en på The Body Shop til 139 kroner. Het et eller annet med Volume... Syns den var helt grei. Men må bruke vippetang.

Skrevet

L'Oreals Lash architect eller Double extensions (hm - er det ikke det den heter da - mascaraen som befinner seg i min toalettmappe..? Uansett, jeg mener den som er dobbel og avlang, ikke den som er dobbel og kort...)

Skrevet

Jeg syntes lo´real intensefique er bra jeg :)

Jeg bruker den under ysl faux cils, fordi jeg må bruke vippe tang, og når jeg brukte ysl, så gikk vippene ned igjen, og da så jeg dem såvidt :(

Skrevet

Lumene Star Effect mascara er jeg kjempefornøyd med :) Eller så kan jeg slutte meg til de som anbefaler Maybelline Sky High Curves :)

Skrevet

Jeg har brukt nivea beautés lash revolution lenge, og er kjempefornøyd med den. Den adskiller vippene veldig, og klumper ikke. Må dog bruke vippetang da. Det har kommet en ny en som heter ideal revolution også, men den har jeg ikke prøvd ennå.

Skrevet
L'Oreals Lash architect eller Double extensions (hm - er det ikke det den heter da - mascaraen som befinner seg i min toalettmappe..? Uansett, jeg mener den som er dobbel og avlang, ikke den som er dobbel og kort...)

Men billig er den ikke, akkurat, mener jeg betalte nesten 160 kroner for min, og da er vi nesten oppe i prisen til parfymeri-merkene. L'Oreal burde skamme seg. :frustrert:

Gjest Frk. Grønn
Skrevet
Max Factor 2000 Calories, uten tvil.

Jeg stemmer i! Maybeline Volume Express fungerer også veldig fint. Tror jeg må prøve Sky High Curves neste gang, så mye skryt som den får her :)

Skrevet

Great Lash fra Maybelline var favoritten min helt til jeg begynte med linser (hvis man får litt på linsene går det ikke bort igjen! :overrasket: ). Likte også godt den gamle vannfaste på Body Shop, men den finnes jo ikke lenger.

Sky high curves kjøpte jeg en gang etter å ha hørt mye bra her inne, men den tørket ut på under en uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...