Gå til innhold

Rar onanistilling

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjæresten min og jeg bruker i blant og onanere hver for oss, mens vi kliner intenst med hverandre. Veldig opphissende. Til å begynne med, lå hun på ryggen og onanerte, men i det siste, hvor vi har blitt bedre kjent og trygge på hverandre, så har hun valgt den favoritt-onanistillingen som hun visstnok har hatt siden hun var 11-12 år.

Hun stiller seg på knærne i senga, med lårene litt fra hverandre, lener seg forover og støtter seg på ene albuen, mens hun gnir klitoris med den andre hånda og jokker med rompa/hoftene.

Det er visst den stillingen hun lettest får orgasme i. Ganske opphissende å se henne bakfra, med rompa opp i været og de ivrige fingertuppene som gnir musa.

Det er jo fint å kline med henne samtidig da, når jeg ligger på ryggen og ronker med ansiktet/munnen under hennes ansikt/munn. Hun kliner helt vilt når hun nærmer seg orgasmen, og får liksom "bestemme" kliningen etter som hun er øverst.

Er det andre jenter som liker denne stillingen, er er hun veldig spesiell? Trodde jenter stort sett lå på ryggen jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok vanlig! ;) Vi ligger jo ikke bare på ryggen da.

Skrevet

Det er heller ikke uvanlig at dama koser med seg selv mens man tar henne doggy-style ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...