Gjest Gjest_Lavendel_* Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Føler jeg har lest "alt" av lettere litteratur og krim. Er ikke keen på å gå på de gamle klassikerne og tyngre saker.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Mine 2 favoritter: Tristan Egolf - King of the Barnyard (Kongen på Fyllinga på norsk) Joseph Heller - Catch 22.
nostalgia Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 (endret) Av litt lettere litteratur vil jeg spesielt anbefale Elizabeth Berg, om du ikke kjenner henne. Lettlest, men likevel har hun mer enn tyngde og troverdighet nok til at det blir mektige leseropplevelser, i alle fall for meg. I Know This Much Is True av Wally Lamb. En fantastisk bok som det var grusomt å legge fra seg, og det etter over 900 sider Anbefales veldig!! Og om du ikke har lest: En Bønn For Owen Meany av John Irving, så er den uten sidestykke etter min oppfatning Endret 19. september 2006 av nostalgia
Chelsea Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Er du matelsker? - "Food of love" av Antony Capella Ellers: "The Island" av Victoria Hislop "Postcards" from wits end" av Sarah Harvey :rosasmil:
Gjest Blanca Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Har du lest The Secret History av Donna Tartt. Denne romanen har alt; spenning, dybde, den er lettlest og ikke minst er den en skikkelig murstein.
Brunhilde Skrevet 21. september 2006 #6 Skrevet 21. september 2006 Jeg liker The Barrytown Trilogy av Roddy Doyle. Morsomt og trist på en gang. Bøkene gjør seg absolutt best på originalspråket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå