Thomasine Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Akkurat nå er jeg ikke så rent lite... ... Har kjøpt meg en sårt trengt ringperm - i plast! Og når jeg åpner den har den dobble ringer... Hva er vitsen?? Klarer ikke få hullene riktig noen gang...De arkene jeg har prøvd meg på har nå 8-10 hull hver... Fikk et råd om å brette A4-arket i to og ta hullene dobbelt... funket ikke det heller... Tips? Helst tips til hvordan kvitte meg med ringene som er øvert/nederst slik at jeg kan sitte igjen med en "normal" ringperm...
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Vel, du kan kjøpe en hullemaskin beregnet for slike permer.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 Kanskje du kan bytte permen i en vanlig?
Thomasine Skrevet 17. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2006 Har akkurat byttet til en vanlig perm - litt dumt da denne permen hadde noen dekorasjoner jeg falt for... Ellers foreslo min mor at jeg kunne sette arkene inn i plastmapper, som jo har "hundrevis" av hull, men det er jo også slitsomt i lengden + at det jo blir dyrere... Har byttet perm og skal se NØYE etter neste gang jeg skal kjøpe meg en perm...
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #5 Skrevet 17. september 2006 Det er da bare å merke av hvor midten på hullemaskinen skal være på et papir, og bruke denne som mal for å hulle de andre. Intet problem
Thomasine Skrevet 18. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2006 Det er da bare å merke av hvor midten på hullemaskinen skal være på et papir, og bruke denne som mal for å hulle de andre. Intet problem ← ... MASSE problem... Ikke bare å merke hvor midten er, for avstanden på de to midterste ringene er ikke lik de andre avstandene... vi prøvde mange ganger og fiksa det ikke... Nå er den kastet!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå