Gå til innhold

Ringperm med dobble ringer...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Akkurat nå er jeg ikke så rent lite... :frustrert: ...

Har kjøpt meg en sårt trengt ringperm - i plast! Og når jeg åpner den har den dobble ringer... :overrasket: Hva er vitsen?? Klarer ikke få hullene riktig noen gang...De arkene jeg har prøvd meg på har nå 8-10 hull hver... :sur::roll:

Fikk et råd om å brette A4-arket i to og ta hullene dobbelt...:riste: funket ikke det heller... :grine:

Tips? Helst tips til hvordan kvitte meg med ringene som er øvert/nederst slik at jeg kan sitte igjen med en "normal" ringperm...;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, du kan kjøpe en hullemaskin beregnet for slike permer.

Skrevet

:Nikke:

Har akkurat byttet til en vanlig perm - litt dumt da denne permen hadde noen dekorasjoner jeg falt for...;)

Ellers foreslo min mor at jeg kunne sette arkene inn i plastmapper, som jo har "hundrevis" av hull, men det er jo også slitsomt i lengden + at det jo blir dyrere...;)

Har byttet perm og skal se NØYE etter neste gang jeg skal kjøpe meg en perm...;)

Skrevet

Det er da bare å merke av hvor midten på hullemaskinen skal være på et papir, og bruke denne som mal for å hulle de andre. Intet problem

Skrevet
Det er da bare å merke av hvor midten på hullemaskinen skal være på et papir, og bruke denne som mal for å hulle de andre. Intet problem

...;) MASSE problem... Ikke bare å merke hvor midten er, for avstanden på de to midterste ringene er ikke lik de andre avstandene... vi prøvde mange ganger og fiksa det ikke...;) Nå er den kastet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...