Gå til innhold

Hva koster det å trekke om en gammel stol?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Milla_*
Skrevet

Jeg skal trekke om en gammel ørelappstol, og lurer på hvor mye selve arbeidet vil komme på, og så kommer jo selvsagt stoffet i tillegg.

Kan du anbefale noen i Oslo-området?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mailet et bilde til en dame som drev med det en gang, og fikk da beskjed om 8-10 000 kroner. Jeg sa ingenting om stoffet, så min far mener hun da la seg på en midt-på-treet-pris på stoffet.

Foreldrene mine har trukket om en gammel stol, kan spørre hva de betalte og hvor de fikk gjort det hen.

Skrevet

Kan ikke anbefale noen i Oslo området, men har selv fått trukket om en gammel ørelapp stol tidligere en gang fra et oransje forferdelig tekstil, til ny motens skinn med flere farger. Da en litt komplisert blanding med kvitt, svart og noe grått (ble utrolig bra) og dette kostet om jeg ikke husker helt feil ca 12 000.-, noe som var en relativt god pris sammenlignet med mange andre den gang.

Kan jo i de fleste tilfeller kjøpe deg en ny stol for samme prisen, men det er noe ved det å ta vare på gammelt som er litt artig. Ikke at jeg skal oppfordre til det, men vet at det finnes slike skoler (undervisning) som hjelper med slikt som dette for en billig penge i forhold til standard pris. Lykke til og håper du blir like fornøyd som jeg ble med min ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...