Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Noen som kan anbefale meg noe bra her, jeg bruker vanligvis barberblad (venus) men blir så vanvittig sår. Svømmer noen ganger i uken så må holde området trimmet selv om vintern
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Etter samme erfaringer som deg har jeg nå begynt med bikinivoks i salong. Det er virkelig en helt annen verden! Før fikk jeg røde prikker og masse inngrodde hår, og det er det slutt på nå. Eneste kjipe er at hårene må vokse ut litt mellom hver voksing, men det holder leeenge...
Gjest niomi Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 (endret) Jeg barberer. I begynnelsen, eller dersom jeg ikke har barbert på et par uker, får jeg lett nupper. Dette er sakset fra Erotikknett (om intimbarbering): http://www.erotikknett.no/sexleker/060.php Innlegg endret pga. materiale med kopirett. - lillesky (mod) Endret 17. september 2006 av lillesky
Gjest Blaze Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Jeg bruker ikke venus ved barbering, bruker heller de som mannfolk bruker... mach 3 eller noe sånt? Unirens fra kondomeriet smører du på når du er ferdig med barberingen, da unngår du røde nupper og inngrodde hår. Det kan svi litt men det funker som bare det!!
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #5 Skrevet 17. september 2006 Jeg barberer. Men i motsetning til rådene fra erotikknett bruker jeg ikke helt skarpe blad. Da blir det bare blodsøl Etter barbering smører jeg inn med helosan. Det er en mild, antiseptisk, fuktighetsgivende krem. Altså får man ikke røde nupper, og huden svir ikke. Den er billig, drøy, og fåes på vanlige apoteker. Et alternativ er å bruke pyrisept for å unngå prikker, men da får man ikke den fuktighetsgivende effekten.
Gjest Tweek Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 mhm! Helt nye blader hos meg er skikkelig vondt der nede! jeg bruker venus vibrance og det er mye bedre en vanlig. Men jeg skifter blader når det er en en dag eller 2 til jeg skal barbere nedentlig, så jeg får brukt den litt på leggen og under armene før jeg går løs på intime steder
Gjest Virvel Skrevet 18. september 2006 #7 Skrevet 18. september 2006 Kun voks. Jeg har prøvd absolutt alle råd for å unngå røde nupper etter barbering, men huden min bare vil ikke. Det tok litt tid før jeg fikk skikkelig taket på voksingen, men nå går det så det griner (bokstavelig talt, høhø).
Najs Skrevet 18. september 2006 #8 Skrevet 18. september 2006 Holder meg også til herrehøvel/blad samt massemasse skum. Får som regel kjempebra resultat, enda jeg barberer så godt som hver dag. Bruker den unirensen fra Kondomeriet av og til, men synes den svir sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå