Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter som jeg forstår har det enda ikke blitt valgt ny vokalist i Nightwish, men de begynner å spille inn ny plate i disse dager. ( :klappe: )

Noen som har noe "inside information" om de har funnet etterkommeren til Tarja nå alikevel???

Videoannonse
Annonse
Gjest Gorgonzola
Skrevet
Etter som jeg forstår har det enda ikke blitt valgt ny vokalist i Nightwish, men de begynner å spille inn ny plate i disse dager. ( :klappe: )

Noen som har noe "inside information" om de har funnet etterkommeren til Tarja nå alikevel???

Jeg kjenner en som kjenner Tuomas litt og status er at de har mottatt en haug med demoer over mulige sangere men så langt er ingen "ansatt".

Han har skrevet mange nye låter så grunnlaget for ei ny skive er der.

Håper det ordner seg snart, jeg gleder meg til nytt materiale fra den kanten. Vil gjerne oppleve dem "live" en gang til, så dem i fjor, det var et helstøpt show på alle måter :klappe:

Skrevet

Tarja var Nightwish. Uten hennes stemme er Nightwish ingenting.

Skrevet
Tarja var Nightwish. Uten hennes stemme er Nightwish ingenting.

Forsåvidt enig der. Men hadde ikke vært det samme uten de dyktige musikerne heller da. Jeg stiller forresten gjerne opp på audition jeg, for å overta hennes plass i gruppa! :digge:

Skrevet

Mee too!! (savner headbange-smileysen..)

Jeg tror at Nightwish er så innarbeida, har så stor fanskare og er så DYKTIGE at de klarer seg fint med en ny vokalist. Tror cluet er å ikke finne en "ny Tarja" men å prøve noe nytt. Men fytterakkærn for en oppgave å overta etter henne.

Jeg gleder meg uansett til å høre fortsettelsen deres - med eller uten ny godkjent vokalist!! :tommelsmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...