Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #1 Del Skrevet 17. september 2006 Har skole 2 dager i uka, ellers består dagene av lekselesing. Jeg trenger penger som alle andre og kunne egentlig tenke meg en jobb hvor jeg kan stå i mine egne tanker Men hva tjener man som regel som vasker? F.eks for ISS? Noen her som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. september 2006 #2 Del Skrevet 17. september 2006 Det ligger vel på et sted mellom 100 og 115 kroner timen eller noe sånt. Ikke supergodt betalt, men helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 17. september 2006 #3 Del Skrevet 17. september 2006 i sommer tok jeg på meg en vaskejobb, ved siden av den vanlige jobben min. var kun i to uker og fikk bare litt over hundre i timen. Men jeg fikk betalt for tre timer hver dag, så det var jo greit for det tok jo aldri mer enn 2 timer. men aldri om jeg hadde trodd at det skulle være så slitsomt å vaske litt! :icon_neutral: aldri igjen på meg i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling Skrevet 17. september 2006 #4 Del Skrevet 17. september 2006 Nå vet jeg ikke om det er blitt justert siden før nyttår, men i fjor lå tariffen (og lønnen i ISS) for en ufaglært uten ansienitet på 116,62,- i timen tingeling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #5 Del Skrevet 17. september 2006 Nå vet jeg ikke om det er blitt justert siden før nyttår, men i fjor lå tariffen (og lønnen i ISS) for en ufaglært uten ansienitet på 116,62,- i timen tingeling ← Det er jo omtrent det samme jeg tjener i min deltidsjobb som krever min ett års utdannelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #6 Del Skrevet 18. september 2006 0-2 års ansiennitet 121,62 (ISS - 2006). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå