Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 vil noen være KJEMPESNILLE og hjelpe meg? hva skjedde på days of our lives denne uka? vært på ferie nemlig
Gjest Tweek Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 marlena ble massemorder og drepte alle. Så for en gang skyld ble verden reddet fra denne ufattelig langdradde serien gjennom 40 år fra tvén
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 ha ha det har vel ikke skjedd så mye egentlig............
Gjest allium Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 marlena ble massemorder og drepte alle. Så for en gang skyld ble verden reddet fra denne ufattelig langdradde serien gjennom 40 år fra tvén ← Neinei, ingen spoilere her! For hun blir jo faktisk massemorder og dreper (nesten) alle, men ikke denne uken...
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Du kan ha vert borte i ett år og se på den igjen uten å ikkje skjønne hva som har skjedd.....
Gjest gjesta Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 jeg digger denne serien..... men selv om d u går glipp av den en uke så spiller det ingen rolle.... det skjer nemlig ikke så veldig mye.. men se det... det må jeg bare....... hehe
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #7 Skrevet 18. september 2006 Du kan ha vert borte i ett år og se på den igjen uten å ikkje skjønne hva som har skjedd..... ← Mente selvfølgelig uten å gå glipp av så mye!
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #8 Skrevet 18. september 2006 Neinei, ingen spoilere her! For hun blir jo faktisk massemorder og dreper (nesten) alle, men ikke denne uken... ← HAHA, derfor skrev jeg det. Jeg fulgte nemlig med på det når jeg var mindre. Og meg og ei veninne leste det da vi gikk i 10 klasse, og det er nesten 4 år siden. Og da var det jo ikke en bombe at det enda ikke har skjedd!! Men du er like mye spoiler du, for du bekrefter jo at det er riktig!! Hilsen meg tweek
Gjest Neffi Skrevet 18. september 2006 #9 Skrevet 18. september 2006 HAHA, derfor skrev jeg det. Jeg fulgte nemlig med på det når jeg var mindre. Og meg og ei veninne leste det da vi gikk i 10 klasse, og det er nesten 4 år siden. Og da var det jo ikke en bombe at det enda ikke har skjedd!! Men du er like mye spoiler du, for du bekrefter jo at det er riktig!! Hilsen meg tweek ←
Gjest allium Skrevet 18. september 2006 #10 Skrevet 18. september 2006 Men du er like mye spoiler du, for du bekrefter jo at det er riktig!! Hilsen meg tweek ← Ja, fy oss. Leser på episodesidene av og til, bare for å få meg en god latter.
Gjest Tweek Skrevet 19. september 2006 #12 Skrevet 19. september 2006 Ja, fy oss. Leser på episodesidene av og til, bare for å få meg en god latter. ← Hahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå