Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2003 #1 Skrevet 15. januar 2003 Selger de det på Estetique? Hvordan uttaler man forresten "Guerlain"? Det er jo greit å vite hvis jeg skal spørre etter det. :D
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2003 #2 Skrevet 15. januar 2003 Glemte å si... Har lest så mye positivt om det er på KG at jeg tenkt jeg skulle prøve det. Hva slags kost er anbefalt å bruke? Kan man bruke det i hele ansiktet + halsen og kanskje litt på skuldrene hvis de er bare? Hilsen en som ikke har så peiling på pudder. Takknemlig for svar fra de som vet. PS:Stemmer det at prisen er ca.275kr? Hva koster en god kost?
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2003 #3 Skrevet 15. januar 2003 Ooops...glemte en ting til :oops: Jeg er veldig lys i huden, hvilken an nyansene tror du passer best til meg? Kan det se naturlig ut på meg selv om jeg er veldig bleik?
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2003 #4 Skrevet 15. januar 2003 Ingen som vet?! Ikke sminkeeksperten Milla Cuincampoix engang?
Lisle Skrevet 15. januar 2003 #5 Skrevet 15. januar 2003 jeg kjenner ikke til produktet men du uttaler det omtrent slik: gerlææ (nasal æ-lyd) hmhm.... spør berta hos esthetique hvilken farge som kler deg best...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå