Gå til innhold

gave til naboer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naboene våre skal gifte seg, vi er ikke innvitert, men synes det er koselig å gi en oppmerksomnet på den store dagen! Men hva? vi er to nabopar som skal gi gave, så det blir vel gave på ca 500 kr tilsammen. Er det noen som har en fantastisk idee til hva vi kan gi? Vil jo at det skal være en litt morsom gave og ikke noe som står på listen, samtidig som jeg ikke gidder å bruke for mange krefter på å finne den perfekte gaven... bryllupet er neste lørdag.

fant noen morsomme lys til å ha på badet som kunne flyte i badekaret,(batteri drevene) som selges på nettet, men det var inntil en uke levering og da blir det litt snøtt med tid, er det noen som vet om slike lys selges noe sted?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eller hva med en piknikkruv, med teppe, to champange glass og champange?

Skrevet

Hva med å kjøpe noe frisk til å ha på badet - såpedispenser og tannglass i samme serie. Min erfaring er derimot at det er en grunn til at folk har ønskeliste.... Så med mindre gaven er meget orginal og skikkelig ville jeg gått for noe på lista jeg da...

Skrevet

Vi fikk en orkide i potte av noen naboer.

Syntes det var en hyggelig gest, for vi kjenner dem ikke så godt.

Har de ønskeliste, og dere ikke kommer på noe veldig originalt utenom, så ville jeg handlet fra lista.

Likte ideen om picknic kurv! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...