Gjest gjest1 Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Jeg liker Harald Rønneberg. Han er morsom. Karismatisk på sin særegne måte. Takler ting spontant. Virker sympatisk. Lager god stemning. Og aller mest liker jeg han fordi han virker så varm.
Hoppetaujenta Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 (endret) --- Endret 10. november 2015 av Hoppetaujenta
Gjest Raptuza Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Eg likar Cille Biermann veldig godt. Ho er alltid blid og smilandes!!
Maneo Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Jeg liker veldig godt Thomas Numme og Harald Rønneberg.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Jeg liker Kristine Koht (i de statistikkaktige programmene, karaokedanseprogrammet ble over the top både tema- og masemessig). Også liker jeg han britiske på TVN på fredags- eller lørdagskvelden. Noman har også potensiale, men må slutte å sløse det bort på amatørmatprogrammer og slikt :sjenert.
Gjest Casey Skrevet 7. juni 2008 #7 Skrevet 7. juni 2008 - Thomas og Harald bør sparkes. De er ikke smarte og morsomme nok i replikkene og kommunikasjonen med folk. - Team Antonsen (trioen) + Kristoffer Schau bør ikke jobbe mer i TV. De er for dårlige. - Ut med Sturla Berg og programlederne i "Skal vi danse" + "Idol"... - Ivar Dyrhaug bør kanskje ta en pause. - Derimot Anne Kath. bør vi få se mer til, det samme med Marit Åslein. Kjetil og Kjartan er ok. - Spark alle sportsreporterne.
Gjest Gjest-M- Skrevet 7. juni 2008 #8 Skrevet 7. juni 2008 Jeg liker Sturla Berg Johansen, syns han er sexy Og Øyvind Mund er flink. Jon Almås liker jeg, og Anne Grosvold er veldig dyktig. De jeg ikke liker er Thomas og Harald. Thomas Numme prater altfor fort og svelger ord. Harald er ekkel... Også makter jeg ikke Oddvar Stenstrøm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå