Gå til innhold

Nå er jeg endelig med...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter. Har vært her inne en tid under navnet gjest Anki.... men nå har jeg endelig på nett. Gifter oss 14 oktober... shit vi begynner å få dårlig tid...

Tror jeg har det meste under kontroll, men man vet vel aldri.... Hva bør jeg tenke på nå som det er under 4 uker til??

Videoannonse
Annonse
Gjest gjeste-pia
Skrevet
Hei jenter. Har vært her inne en tid under navnet gjest Anki.... men nå har jeg endelig på nett. Gifter oss 14 oktober... shit vi begynner å få dårlig tid...

Tror jeg har det meste under kontroll, men man vet vel aldri.... Hva bør jeg tenke på nå som det er under 4 uker til??

Hei, velkommen fra en annen gjest:-)

hvis vielsesstedet, selskapsmaten, kjolen, ringene og ikke minst gjestene er under kontroll, tror jeg du kan slappe av...!! det meste annet er jo detaljer som er mindre viktige. Slapp av og ha en super feiring!

PS! er det bilde av kjolen din?? hva slags er det, har du flere bilder??

Skrevet

Hei... ja det er kjolen min... Har desverre ikke flere bilder fordi jeg ikke vil at mannen skal se den før bryllupet :) Min har ikke sorte perler, men røde.... Har rødt slør til og røde høye støveletter.....

Alt du nevner er sånn høvelig under kontroll... Nå må jeg bare handle inn til bordene... Har fått lånt oss runde bord, og tror det blir litt anderledes og morsomt... HYYYLLL så fort tia går.... Skal du gifte deg forresten?? ;)

Skrevet

Forresten.... Kjolen er kjøpt på Ebay og kostet meg kr 240,- Skreddersydd på mine mål..... Storfornøyd. Søk på giarninarbridal..... klemz

Gjest gjeste-pia
Skrevet
Forresten.... Kjolen er kjøpt på Ebay og kostet meg kr 240,- Skreddersydd på mine mål..... Storfornøyd. Søk på giarninarbridal..... klemz

hei, hei,

så kuult!

hmmm...fant ikke den selgeren på ebay nå. har de noen web adresse?

pia

(som også skal gifte seg. er på kjolejakt:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...