Gjest prestekrage Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Håret mitt tok altfor mye farge!!! Satt litt under anbefallt tid, men det som skulle bli brunt med rødt skinn ble jo MØRKE brundt med rødt... Altfor mørkt til meg! Noen som har noen innspill på hva jeg kan gjøre for å få det lysere?
miss Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Vaske x antall ganger???? Siron saft.er det noe jeg har hørt som skal lysne håret? Og etter en liten stund så "venner" du deg til det! Mitt ble også mere brunt enn jeg trodde
Gjest KATTAstrofe Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 Ofte forsvinner mye farge i løpet av de første dagene etter farging. Sitronsaft hadde jeg holdt meg langt unna, det sliter visst sinnsykt på håret.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 sitronsaft hjelper bare i sola.. du må bare vaske håret mye... men er desverre lite å gjøre.. hatt samme problem mange ganger.. å bleking o.l er det eneste som nytter men da blir det jo orange, siden du har så mye rødt i.. så du får vel heller prøve å vende deg til det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå