Gå til innhold

Trenger skohjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har virkelig problemer med å finne sko som passer til klærne jeg har og ikke minst som jeg føler meg vel i...

Jeg trenger sko/støvletter som jeg kan bruke til drainpipes.

Har et par mørke brune støvletter som jeg kjøpte på bianco nå i høst.

Men det er alt for fint vær til å bruke dem ennå.

Føler at beina ser så utrolig korte ut med ballerinas til. Så jeg tenkte kanskje på å kjøpe et par svarte pumps med kilehæl.

Har funnet noen som jeg likte litt på www.seychelles.com, under wedges... kategorien.

Noen andre som synes de var fine?

Eller er det mer sommersko kanskje?

På forhånd tusen takk for alle svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var visst www.seychellesfootwear.com siden heter... ;)

Skrevet

Jeg har ikke kikket på sida, men siden du spør: Jeg synes rett og slett det kun er lave sko som er fint til drainpipes. Er man ikke fin med lave sko til de buksene, blir man i alle fall ikke fin med høyere.

Men det er bare min mening, og jeg vet at veldig mange er uenige med meg.

Skrevet

Jeg er uenig og syns at høye sko er kjempesexy til drainpipes, selv om jeg aldri går med det selv. Kommer jo selvfølgelig helt an på stilen du kjører ellers også, da.

Skrevet
Jeg er uenig og syns at høye sko er kjempesexy til drainpipes, selv om jeg aldri går med det selv. Kommer jo selvfølgelig helt an på stilen du kjører ellers også, da.

(Håper du er uenig med meg i absolutt alt jeg skriver, så jeg får se mye til kyllingen din! :hjerter:)

Skrevet

Jeg var inne på nettsiden, men er ikke helt sikker på akkurat hvilke sko du mener. Uansett så synes jeg at du godt kan ha høye sko (og gjerne kilehæl) til drainpipes.

Jeg bruker både pumps og sko med kilehæl til denne type jeans.

Skrevet
(Håper du er uenig med meg i absolutt alt jeg skriver, så jeg får se mye til kyllingen din! :hjerter:)

Jeg skal prøve så godt jeg kan :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...