Gå til innhold

skal ekstraktere en film, men får beskjed omfeil

Anbefalte innlegg

Skrevet

mulig jeg gjør det feil..

men lastet ned en film, hvor det på nettet stod at den var lastet ned flere ganger og var i fin bruk.

jeg trykker på en av disse ikonene og velger ekstrakter her, den starter men så sier den at filen er feil eller skadet.....

hjelpp, den har stått å lastet i 3 døgn, 3 bortkastet døgn da kanskje????

Videoannonse
Annonse
Gjest Kaffegjesten
Skrevet

"ekstrakter her", - men er det en kompimert fil da? Zip, rar eller............ Vet du at du har fått lastet ned 100% av filen? Veldig ofte blir filene stående på 99,9% og da er det faktisk for lite........

Skrevet

nei er ikke helt sikker pådette, for det stod på over natta og dagen etter var hele bildet forsvunnet. hvordan sjekker jeg dette? jeg må ikke strate på nytt??

Skrevet

Hva heter filen. Navn og filendelse takk.

Dette kan jo være en fake fil. Det er noen som synes det er kjempegøy å legge ut svære filer som viser seg å ikke inneholde noenting.

Skrevet

nå er jeg laaaangt fra noe datageni, men jeg lastet ned i fra piratebay

filmen jeg lastet ned er the break-up med svensk undertekst

det står her at den heter

the.break.up.swesub.test

den legger seg i maaaange sånne egne mapper hvor av det står under the break up.par 001 psv helt til 1590 under type står det winrar arkiv

jeg ekstrakterer med winrar...

jeg får opp en beskjed hvor det står at "pakket crc data sciktet i the break up, arkivet e rukjent format eller skadet

men der hvor man laster ned er det jo flere som skriver inn kommenatarer om den virker eller ikke, og det står inget bemerkelsesverdig.

Skrevet

Så det du spør om er hvordan du bruker noe du har stjålet?

Dersom jeg stjeler bilen din, kan jeg da ringe deg for å spørre om å få nøkkelen?

Løp heller ned på Narvesen og kjøp en DVD til 99 kroner.

Skrevet

Tråden stenges iht reglene om kopirett. Regler.

Se også sticky om endring av reglene.

Druscilla - mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...