Gjest Taxi Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Skal på kino i kveld, og se en av de norske filmene som går nå... Men hvilken? De virker veldig bra alle tre. De som har sett 2 av disse, eller alle 3, hvilken synes dere var best?
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Likte Reprise litt bedre enn Uro, men begge var veldig bra, altså!
Gjest Tanita Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 Jeg har ikke sett noen av de, bare trailerne, og har bestemt meg for å se Uro.
Betcy Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Har sett "Uro" og ble ikke helt imponert.. Skal se "Sønner" i kveld, og har troen på at denne er ganske bra
Søtpotita Skrevet 17. september 2006 #5 Skrevet 17. september 2006 Har sett Uro og Reprise, og eg likte best Uro. Reprise var ikkje heilt min stil. Men andre likte best Reprise....
Gjest Frk Åberg Skrevet 17. september 2006 #6 Skrevet 17. september 2006 Jeg har ikke sett noen av dem, men har lest en del anmeldelser av "Sønner", og den skal sees i løpet av uka. Den høres veldig bra ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå