Catzy Skrevet 17. september 2006 #21 Skrevet 17. september 2006 Hvis du ikke får fyren til å komme med oralsex, så tror jeg du gjør noe litt galt. (Med mindre han plutselig blir veldig sjenert eller stresset.) Trikset er å bruke både hender og munn. Ingen vits i å gjøre deep throating etc for å stimulere roten, borsett fra hvis du skal gjøre noe spesielt. Bruk munnen på den øverste delen, og bruk hånda i runke-bevegelser på den nederste. Works like a charm. Jo lenger ned du kommer, jo mindre følsomt er det, derfor funker det fint å bruke hånda der. Det er også viktig å få litt ordentlig action der skaftet går over i hodet, dvs der det går litt ut. Det er visst veldig følsomt. Du kan prøve å slikke rundt hodet som om du spiser is, og så suge litt, og så slikke litt, og bruk en hånd samtidig. Litt avhengig av hvordan du er posisjonert, kan det være fint å leke litt med ballene også. Stryke og holde litt på. Hvis du ikke har gjort det før, så vær litt forsiktig de første gangene. Ballene er mye mer følsomme enn penis, så det er mulig kjæresten din får litt noia når du begynner å ta på dem. Catzy
Labomba_83 Skrevet 17. september 2006 Forfatter #22 Skrevet 17. september 2006 Hvis du ikke får fyren til å komme med oralsex, så tror jeg du gjør noe litt galt. (Med mindre han plutselig blir veldig sjenert eller stresset.) Trikset er å bruke både hender og munn. Ingen vits i å gjøre deep throating etc for å stimulere roten, borsett fra hvis du skal gjøre noe spesielt. Bruk munnen på den øverste delen, og bruk hånda i runke-bevegelser på den nederste. Works like a charm. Jo lenger ned du kommer, jo mindre følsomt er det, derfor funker det fint å bruke hånda der. Det er også viktig å få litt ordentlig action der skaftet går over i hodet, dvs der det går litt ut. Det er visst veldig følsomt. Du kan prøve å slikke rundt hodet som om du spiser is, og så suge litt, og så slikke litt, og bruk en hånd samtidig. Litt avhengig av hvordan du er posisjonert, kan det være fint å leke litt med ballene også. Stryke og holde litt på. Hvis du ikke har gjort det før, så vær litt forsiktig de første gangene. Ballene er mye mer følsomme enn penis, så det er mulig kjæresten din får litt noia når du begynner å ta på dem. Catzy ← Tuuuusen takk for god veiledning Det setter jeg pris på
Gjest Søt Skrevet 18. september 2006 #23 Skrevet 18. september 2006 Det er ikke farlig å "spise" glidemiddel? Har aldri hørt no om akkurat den biten ← Det er VELDIG viktig at du bruker glidemiddel UTEN smak!! Ellers maker det PYTON!
Nelle Skrevet 18. september 2006 #24 Skrevet 18. september 2006 Jeg er klar over at jeg kommer til å få litt pepper for dette... Og - med all respekt for at folk er forskjellige... Jeg er dessuten helt enig i at man ikke skal gjøre ting man ikke er komfortabel med, ting man ikke liker etc. Men; Jeg synes det er sinnsykt trist hver gang jeg leser innlegg som gjenspeiler det jeg mener er et nesten syklig unaturlig forhold til både andres og egen kropp (og disse innleggene er det mange av!) - hvor alt er æsj og isj og ekkelt, og bevaremegvel der fikk jeg et hår i munnen, og iiiiiiik - jeg kan ikke suge han uten å ha en pastill i munnen eller kondom med smak, og uff og isj det smaker pikk og jeg vil iallfall ikke ha den gjørma i munnen jeg tror jeg brekker meg osv. osv. Eller - å gud håper ikke han ber om å få slikke meg nå for jeg har ikke dusjet på to timer og håper ikke han synes jeg smaker ekkelt, synes han jeg smaker ekkelt tro? osv. osv. Når det gjelder gutter som kommer/ikke kommer ved oralsex. Dersom dama er nødt til å ta en pastill i munnen for i det hele tatt klare å suge ham - eller er nødt til å gjøre det i dusjen fordi han smaker så vondt ellers, da synes jeg ikke det er så veldig rart at han ikke kommer, for å si det sånn... Men kjære TS - vær snill ikke å misforstå meg. Dette er ikke noen hets mot deg. For det første kan du ikke noe for at du ikke er så glad i smaken, for det andre har du bestemt deg for at du vil "venne deg til det" - og forsøker bare å finne noen måter å gjøre det på som kan gjøre det lettere for deg å venne deg til det. Fordi du har lyst. Det er kjempefint. Selv er jeg sinnsykt glad i å suge, og om det skulle lukte eller smake litt rart en dag så tenker jeg bare at "det er jo bare kroppen hans - ingenting som er inne i den er farlig. Dessuten er han jo generelt veldig renslig og nøye på hygiene" - så er det bare å pøse ut litt ekstra spytt på pikken så merker man ingenting til hverken smak eller lukt
Labomba_83 Skrevet 18. september 2006 Forfatter #25 Skrevet 18. september 2006 Jeg er klar over at jeg kommer til å få litt pepper for dette... Og - med all respekt for at folk er forskjellige... Jeg er dessuten helt enig i at man ikke skal gjøre ting man ikke er komfortabel med, ting man ikke liker etc. Men; Jeg synes det er sinnsykt trist hver gang jeg leser innlegg som gjenspeiler det jeg mener er et nesten syklig unaturlig forhold til både andres og egen kropp (og disse innleggene er det mange av!) - hvor alt er æsj og isj og ekkelt, og bevaremegvel der fikk jeg et hår i munnen, og iiiiiiik - jeg kan ikke suge han uten å ha en pastill i munnen eller kondom med smak, og uff og isj det smaker pikk og jeg vil iallfall ikke ha den gjørma i munnen jeg tror jeg brekker meg osv. osv. Eller - å gud håper ikke han ber om å få slikke meg nå for jeg har ikke dusjet på to timer og håper ikke han synes jeg smaker ekkelt, synes han jeg smaker ekkelt tro? osv. osv. Når det gjelder gutter som kommer/ikke kommer ved oralsex. Dersom dama er nødt til å ta en pastill i munnen for i det hele tatt klare å suge ham - eller er nødt til å gjøre det i dusjen fordi han smaker så vondt ellers, da synes jeg ikke det er så veldig rart at han ikke kommer, for å si det sånn... Men kjære TS - vær snill ikke å misforstå meg. Dette er ikke noen hets mot deg. For det første kan du ikke noe for at du ikke er så glad i smaken, for det andre har du bestemt deg for at du vil "venne deg til det" - og forsøker bare å finne noen måter å gjøre det på som kan gjøre det lettere for deg å venne deg til det. Fordi du har lyst. Det er kjempefint. Selv er jeg sinnsykt glad i å suge, og om det skulle lukte eller smake litt rart en dag så tenker jeg bare at "det er jo bare kroppen hans - ingenting som er inne i den er farlig. Dessuten er han jo generelt veldig renslig og nøye på hygiene" - så er det bare å pøse ut litt ekstra spytt på pikken så merker man ingenting til hverken smak eller lukt ← Jeg har aldri nektet at jeg kanskje har et mer renselig forhold til kropp enn hva andre har. Jeg bare er sånn. Og det er derfor jeg spurte etter råd for å prøve å endre dette mønstret, og kanskje overraske kjæresten min litt oftere med en ting jeg vet han liker veeeldig godt! Hehe, ja det er sant at det er sikkert derfor at han kun får nytelse, når han vet at jeg synes det er litt stressende.
Gjest Labellamia Skrevet 18. september 2006 #26 Skrevet 18. september 2006 En annen ting er at det ikke er vanlig at det går for mannen ved oralsex. Som regel må mannen ta saken i egne hender for å avslutte Så ikke bli skuffet eller prøv for mye... Vel da er min samboer høyst uvannlig da, det er ikke lange jeg holder på før det suser.
Gjest Skrevet 18. september 2006 #27 Skrevet 18. september 2006 Jeg vet det blir litt rart det emd pastill og slikt, men det hjelper faktisk for de som ikke helt greier det.. Jeg brekker meg litt for fort og da hjelper det faktisk med en pastill, gudene vet hvorfor..
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #28 Skrevet 18. september 2006 Jeg er en mann som er så heldig å ha ei kone som liker å suge meg. Hun fikk meg til å barbere meg der nede, noe jeg først var skeptisk til. Er så glad hun ba meg om det, sinnsykt deilig og sexy synes jeg. Trikset med mintdrops etc er BRA! Jeg synes det er utrolig deilig når kona har en frisk, nesten kjølig munn som hun legger over et følsomt og varmt pikkhode. Mye spytt og jamne bevegelser med hånd og munn - da kommer jeg. Lykke til
Nelle Skrevet 18. september 2006 #29 Skrevet 18. september 2006 Jeg er en mann som er så heldig å ha ei kone som liker å suge meg. Hun fikk meg til å barbere meg der nede, noe jeg først var skeptisk til. Er så glad hun ba meg om det, sinnsykt deilig og sexy synes jeg. Trikset med mintdrops etc er BRA! Jeg synes det er utrolig deilig når kona har en frisk, nesten kjølig munn som hun legger over et følsomt og varmt pikkhode. Mye spytt og jamne bevegelser med hånd og munn - da kommer jeg. Lykke til ← Jeg har faktisk aldri tenkt på dette med pastiller som et triks. Svir ikke mintpastiller veldig da?
PoolBoy Skrevet 18. september 2006 #30 Skrevet 18. september 2006 Søren heller ! Det må ha vært noen klomsete damer jeg og mange av mine kamerater har vært borti Selvsagt har dama klart å "ro båten i havn" en gang i blant, men stort sett har de fleste av oss måtte ta det siste oppløpet selv Nå skal vi jaggu meg melde våre kjære på kurs! Uansett er det greit å vite at det ikke alltid er automatikk i at det skal gå for mannen. Vi er alle forskjellige. Således trenger man heller ikke bli kjempeskuffet hvis man ikke skulle klare å komme helt i mål. Dessuten er det på ingen måte noen nedtur å måtte ta saken i egne hender. Det var vel det _egentlige_ poenget mitt. Lykke til Labomba_83
Nelle Skrevet 18. september 2006 #31 Skrevet 18. september 2006 I denne tråden er det forresten noen tips til hvordan man kan gjøre det: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=28602&hl=
Labomba_83 Skrevet 18. september 2006 Forfatter #32 Skrevet 18. september 2006 Hehehehe ;P Menneh kan ikke noen av dere gutter da fortelle det hvordan dere liker det? Så slipper vi som er uviten å lure enda mer.
Gjest gjest1 Skrevet 18. september 2006 #33 Skrevet 18. september 2006 Menneh kan ikke noen av dere gutter da fortelle det hvordan dere liker det? Så slipper vi som er uviten å lure enda mer. ← Det er ganske enkelt: Be han om å demonstere selv med f.eks pekefingeren din.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #34 Skrevet 19. september 2006 Jeg er klar over at jeg kommer til å få litt pepper for dette... Og - med all respekt for at folk er forskjellige... Jeg er dessuten helt enig i at man ikke skal gjøre ting man ikke er komfortabel med, ting man ikke liker etc. Men; Jeg synes det er sinnsykt trist hver gang jeg leser innlegg som gjenspeiler det jeg mener er et nesten syklig unaturlig forhold til både andres og egen kropp (og disse innleggene er det mange av!) - hvor alt er æsj og isj og ekkelt, og bevaremegvel der fikk jeg et hår i munnen, og iiiiiiik - jeg kan ikke suge han uten å ha en pastill i munnen eller kondom med smak, og uff og isj det smaker pikk og jeg vil iallfall ikke ha den gjørma i munnen jeg tror jeg brekker meg osv. osv. Men; -IIIIIK! Får jeg sperm i munnen så brekker jeg meg, samme hvor naturlig det er. Det er jo greit å prøve å unngå det, da det er mer turn off enn å "hoppe av". Eller hvertfall bedre enn å ikke suge i det hele tatt, da det er alternativet.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #35 Skrevet 19. september 2006 Synes det er mye pysete folk her som ikke klarer ikke suge en pikk uten å ha munnen full av halslinser, og dessuten krever full barbering og kjemisk rens. Jeg slikker og suger min kone til orgasme 2-3 ganger i uken. Synes hun alltid lukter godt, fortrekker egentlig at hun ikke er nydusjet, så hun lukter og smaker deilig fitte. Det gjør meg kåt. Greit å være renslig, men er man hysterisk nøye med vann og såpe så er man neppe særlig opptatt av sex. Og ikke noe særlig flink, heller.
Labomba_83 Skrevet 19. september 2006 Forfatter #36 Skrevet 19. september 2006 Synes det er mye pysete folk her som ikke klarer ikke suge en pikk uten å ha munnen full av halslinser, og dessuten krever full barbering og kjemisk rens. Jeg slikker og suger min kone til orgasme 2-3 ganger i uken. Synes hun alltid lukter godt, fortrekker egentlig at hun ikke er nydusjet, så hun lukter og smaker deilig fitte. Det gjør meg kåt. Greit å være renslig, men er man hysterisk nøye med vann og såpe så er man neppe særlig opptatt av sex. Og ikke noe særlig flink, heller. ← Alle er forskjellig... Dette kan sikkert sammenlignes med forskjellige type mat! Alle liker ikke det samme. Det er sikkert noe jeg spiser som du ikke liker, kan jeg da kalle deg pysete fordi du ikke liker samme maten som meg??
Catzy Skrevet 19. september 2006 #37 Skrevet 19. september 2006 Tuuuusen takk for god veiledning Det setter jeg pris på ← - Du kan jo gjette hvorfor jeg er blitt skikkelig flink. (Ref annen tråd)
Henna Skrevet 19. september 2006 #38 Skrevet 19. september 2006 En annen ting er at det ikke er vanlig at det går for mannen ved oralsex. Som regel må mannen ta saken i egne hender for å avslutte Så ikke bli skuffet eller prøv for mye... ← Må si jeg stiller meg veldig tvilende til dette utsagnet. En mann som ikke kommer av avsuging er etter min oppfatning av en sjelden type. Et triks er jo ofte å variere litt underveis på teknikk for at det ikke skal gå altfor fort. Er glad i ikke har vært borti en mann som ikke kommer, tror jeg fort at jeg hadde fått litt prestasjonsangst Og tror heller ikke en jente som ikke svelger gjør at det hele blir turn-off. For mange jenter gjør ikke dette, men tror nok typen er glad for å bli suget allikevel. Når alternativet er å ikke bli det.
Labomba_83 Skrevet 19. september 2006 Forfatter #39 Skrevet 19. september 2006 (endret) - Du kan jo gjette hvorfor jeg er blitt skikkelig flink. (Ref annen tråd) ← :kgblunk: Endret 19. september 2006 av Labomba_83
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå