Labomba_83 Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Kjæresten min liker kjempe godt å gi og å få oralsex. De siste årene har han gitt meg oralsex mye mer enn hva jeg har gitt han. Hvis jeg skal gi oralsex, blir det gjerne i dusjen hvor jeg kan spytte ut hvis det kommer litt væske ut underveis. Jeg har såå lyst til å gi han ordentlig oralsex slik at det kommer for han, men jeg synes det er så ekkelt. Liker ikke smaken til å begynne med, og den væsken som kommer ut underveis. Og hvis han ikke er barbert er det ganske utenkelig, da det lukter litt. Jeg tørr selvsagt ikke si til at at jeg synes det luker litt, derfor jeg liker å gjøre d i dusjen, da han er heelt ren. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å ikke synes det er ekkelt?? Og hva jeg skal gjøre for å få d til å gå for han når jeg suger han (det har aldri skjedd)....
Hildegard Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Tja..... i dusjen eller rett etter han har dusjet, da er han jo ren og relativt luktfri. Et tips er å ha mye spytt i munnen, da blir væsken tynnet ut og du kjenner ikke smaken så godt. Du kan også tygge en drops i munnen før du går i gang, da smaker det drops og ikke kuk. Hvis han er en kar som ikke tar kuken sin for høytidlig, har han ikke noe i mot en drops eller to.
Labomba_83 Skrevet 17. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2006 Hvis han er en kar som ikke tar kuken sin for høytidlig, har han ikke noe i mot en drops eller to. ← Takk for tipset Tror ikke at han har noe i mot det ;P Tror heller han blir gla for at æ vil gjøre det ;P Skal ta en viksblue eller noe ;P Og kanskje venna mæ gradvis av;P Har lest forresten at hvis man tar en sterk drops, kan d bli en deilig følelse for han om man suger litt, og blåser litt etterpå.. ??
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Har lest forresten at hvis man tar en sterk drops, kan d bli en deilig følelse for han om man suger litt, og blåser litt etterpå.. ?? ← Sånn der frisk med mint smak foreksempel. Den er så liten at du har plass til munnen samtidig. Ellers kan dere bruke kondom, selv om det ikke blir helt det samme er det bedre enn ingenting... Og avtal med han at når han kommer så trekker han seg vekk,. slik at du slipper å få det i kjeften. Lurt hvis du brekker deg av sperm, slik som jeg..
Labomba_83 Skrevet 17. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2006 frisk mint va en godt ide Jeg tror jeg klarer å merke ganske godt hvis det kommer for han, som oftest. Men har sagt til at at hvis det skulle gå så langt at det kommer for han når æ gir oralsex så vil æ ikke ha d i munn ;P Og d e greit for han. Kan man gi oralsex med kondom? Tenker på glidemiddel o.l. Har prøvd å gi oralsex etter at kondomen ble tatt av, det smaket HELT JÆVLIG gummi fælt ;P Anbefales ikke;D
Suki Skrevet 17. september 2006 #6 Skrevet 17. september 2006 frisk mint va en godt ide Jeg tror jeg klarer å merke ganske godt hvis det kommer for han, som oftest. Men har sagt til at at hvis det skulle gå så langt at det kommer for han når æ gir oralsex så vil æ ikke ha d i munn ;P Og d e greit for han. Kan man gi oralsex med kondom? Tenker på glidemiddel o.l. Har prøvd å gi oralsex etter at kondomen ble tatt av, det smaket HELT JÆVLIG gummi fælt ;P Anbefales ikke;D ← Det funker fint med jordbær-smak kondom på, det bruker vi, og da er det ikke noe problem, smaker godt Vil derimot ikke anbefale sjokolade-smak kondom, det blir bare forferdelig kvalmende!
PoolBoy Skrevet 17. september 2006 #7 Skrevet 17. september 2006 (endret) Fint at du vil tilfredstille din kjære Men husk at lukt og smak går begge veier. Hvem vet hvilke dufter/smaker han må takle for å behage deg ? Har du tenkt på det ? Dessuten er det ingen sammenheng mellom hår og lukt. Rent er rent. En annen ting er at det ikke er vanlig at det går for mannen ved oralsex. Som regel må mannen ta saken i egne hender for å avslutte Så ikke bli skuffet eller prøv for mye... Å hoppe av munnen og la frosketrollene havne på teppet eller på dynetrekket er turnoff! Men forstår problemet ditt... Ta det i mot på en annen måte heller. Bruk kroppen din etter eget ønske Å bruke "sprudlende" pastiller er kanskje spennende første gangen, men INGENTING slår den naturlige følelsen. Interessangt hvordan du vil forklare bruken av pastiller forøvrig... "Du stinker og smaker så fælt, kjære" Lykke til! Endret 17. september 2006 av PoolBoy
Labomba_83 Skrevet 17. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 17. september 2006 Fint at du vil tilfredstille din kjære Men husk at lukt og smak går begge veier. Hvem vet hvilke dufter/smaker han må takle for å behage deg ? Har du tenkt på det ? Dessuten er det ingen sammenheng mellom hår og lukt. Rent er rent. ← Jeg vil ikke motta hvis jeg ikke er nydusjet/vasket og ikke barbert ;P Fordi jeg er redd for at han skal synes det er ekkelt. Vi har avtalt at hvis han synes det er ekkelt eller smaker fælt så skal han slutte...Om han gjør det er en annen sak.. Han er ganske vill etter å gjøre det, så tror ikke han synes det er like ille som jeg synes. Jeg synes jeg lukter mer hvis jeg ikke har barbert meg. Samme gjelder han. Tror det sitter litt lukt igjen i hårene.. Uansett det er ikke godt å spise hår ;p En annen ting er at det ikke er vanlig at det går for mannen ved oralsex. Som regel må mannen ta saken i egne hender for å avslutte Så ikke bli skuffet eller prøv for mye... Å hoppe av munnen og la frosketrollene havne på teppet eller på dynetrekket er turnoff! Men forstår problemet ditt... Ta det i mot på en annen måte heller. Bruk kroppen din etter eget ønske Å bruke "sprudlende" pastiller er kanskje spennende første gangen, men INGENTING slår den naturlige følelsen. ← Det var bra at du sa dette, jeg trodde det var vanlig at det gikk for mannen ved oralsex, bare at jeg ikke har fått det til enda. Uansett om jeg har holdt på veeeldig lenge, tenkte kanskje at det var jeg som gjorde noe galt. Skal prøve neste gang vi "koser" å la "frosketrollene" (morsomt navn) komme på meg istedet for i en håndduk ;P Interessangt hvordan du vil forklare bruken av pastiller forøvrig... "Du stinker og smaker så fælt, kjære" Lykke til! ← Heheheh, jeg tror han vet at jeg ikke er særlig begeistret for å gjøre det, så jeg kommer vel bare til å spørre om det er ok å ta en pastill i munnen når jeg gjør det ;P Tuuusen takk for veldig opplysende ord:)
Labomba_83 Skrevet 17. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 17. september 2006 Det funker fint med jordbær-smak kondom på, det bruker vi, og da er det ikke noe problem, smaker godt Vil derimot ikke anbefale sjokolade-smak kondom, det blir bare forferdelig kvalmende! ← Det har jeg ikke tenkt på ;P Takk for tipset ;P
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #10 Skrevet 17. september 2006 Fint at du vil tilfredstille din kjære Men husk at lukt og smak går begge veier. Hvem vet hvilke dufter/smaker han må takle for å behage deg ? Har du tenkt på det ? Dessuten er det ingen sammenheng mellom hår og lukt. Rent er rent. En annen ting er at det ikke er vanlig at det går for mannen ved oralsex. Som regel må mannen ta saken i egne hender for å avslutte Så ikke bli skuffet eller prøv for mye... Å hoppe av munnen og la frosketrollene havne på teppet eller på dynetrekket er turnoff! Men forstår problemet ditt... Ta det i mot på en annen måte heller. Bruk kroppen din etter eget ønske Å bruke "sprudlende" pastiller er kanskje spennende første gangen, men INGENTING slår den naturlige følelsen. Interessangt hvordan du vil forklare bruken av pastiller forøvrig... "Du stinker og smaker så fælt, kjære" Lykke til! ← Føler du deg truffet, eller var dette bare en fin dag å skrive i en kuksugertråd for en mann? :klø:
PoolBoy Skrevet 17. september 2006 #11 Skrevet 17. september 2006 Føler du deg truffet, eller var dette bare en fin dag å skrive i en kuksugertråd for en mann? Den skjønte jeg ikke... :klø: Hva vil du fram til ? Utgangspunket var bare at jeg så muligheten til å opplyse litt. Uskyldig folkeopplysning om du vil ...men en ting er sikkert, jeg liker ikke uregistrerte innlegg...
smile Skrevet 17. september 2006 #12 Skrevet 17. september 2006 At det ikke smaker godt av spermen kommer visst også an på hva han har spist. Husker ikke hva som ga smak...
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #13 Skrevet 17. september 2006 Den skjønte jeg ikke... :klø: Hva vil du fram til ? Utgangspunket var bare at jeg så muligheten til å opplyse litt. Uskyldig folkeopplysning om du vil ...men en ting er sikkert, jeg liker ikke uregistrerte innlegg... ← Ingen har sagt noe om at hun smaker vondt. Derfor. Han vil jo ha det hele tiden. Derfor trenger ikke du og komme her og være moralens og likestillingens vokter og tro du eier baren her.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #14 Skrevet 17. september 2006 PoolBoy; "Det er ikke vanlig at det går for mannen ved oralsex". Excuse me??? Det stemmer ikke med min erfaring!!!!
Hu i Svingen Skrevet 17. september 2006 #15 Skrevet 17. september 2006 At det ikke smaker godt av spermen kommer visst også an på hva han har spist. Husker ikke hva som ga smak... ← Sterk mat og asparges er no-no.
Gjest Søt Skrevet 17. september 2006 #16 Skrevet 17. september 2006 Kjæresten min liker kjempe godt å gi og å få oralsex. De siste årene har han gitt meg oralsex mye mer enn hva jeg har gitt han. Hvis jeg skal gi oralsex, blir det gjerne i dusjen hvor jeg kan spytte ut hvis det kommer litt væske ut underveis. Jeg har såå lyst til å gi han ordentlig oralsex slik at det kommer for han, men jeg synes det er så ekkelt. Liker ikke smaken til å begynne med, og den væsken som kommer ut underveis. Og hvis han ikke er barbert er det ganske utenkelig, da det lukter litt. Jeg tørr selvsagt ikke si til at at jeg synes det luker litt, derfor jeg liker å gjøre d i dusjen, da han er heelt ren. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å ikke synes det er ekkelt?? Og hva jeg skal gjøre for å få d til å gå for han når jeg suger han (det har aldri skjedd).... ← Det jeg gjorde i begynnelsen var å tygge en tyggis (mye spytt igang, og det smaker ikke ikke) Og bruk glidemiddel mens du suger han (runk han mens du suger, for noen vil dette føles som du suger hele) men ikke for mye glidemiddel, da blir det ikke noe godt..
PoolBoy Skrevet 17. september 2006 #17 Skrevet 17. september 2006 Ingen har sagt noe om at hun smaker vondt. Derfor. Han vil jo ha det hele tiden. Derfor trenger ikke du og komme her og være moralens og likestillingens vokter og tro du eier baren her. Er du full ? Jeg har ikke sagt noe om at trådstarter smaker vondt. Har du hørt om å sette ting i perspektiv ? Moralens og likestillingens vokter ? Du trenger terapi.... Trådstarter satte tydeligvis pris på mine råd, så jeg synes du skal tone ned oppgulpet et par hakk. Hvis du ikke kan føre en normal samtale, råder jeg deg til å holde deg borte fra forumet. Dessuten tviler jeg på om du i det hele tatt er gammel nok til å uttale deg om noe som helst. Tosk..
Labomba_83 Skrevet 17. september 2006 Forfatter #18 Skrevet 17. september 2006 Det jeg gjorde i begynnelsen var å tygge en tyggis (mye spytt igang, og det smaker ikke ikke) Og bruk glidemiddel mens du suger han (runk han mens du suger, for noen vil dette føles som du suger hele) men ikke for mye glidemiddel, da blir det ikke noe godt.. ← Det er ikke farlig å "spise" glidemiddel? Har aldri hørt no om akkurat den biten
Labomba_83 Skrevet 17. september 2006 Forfatter #19 Skrevet 17. september 2006 Trådstarter satte tydeligvis pris på mine råd, så jeg synes du skal tone ned oppgulpet et par hakk. ← Ja det gjorde jeg:) Fikk litt mer å tenke på
Fibi Skrevet 17. september 2006 #20 Skrevet 17. september 2006 PoolBoy; "Det er ikke vanlig at det går for mannen ved oralsex". Excuse me??? Det stemmer ikke med min erfaring!!!! ← Ikke med min heller
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå