Gå til innhold

Nå klikker jeg snart på Word

Anbefalte innlegg

Gjest ¤&##!")=?!
Skrevet

Sitter med obligatorisk skoleoppgave som skal leveres i morgen. Plutselig dukket det opp prikker mellom hvert ord, noe som likner bakvendte p-er og dette symbolet ¤ , men sirkelen er litt større. Har forsøkt å lukke uten å lagre (hadde ikke rukket å gjøre så mye siden forrige lagring) og å slå av maskinen. Disse symbolene dukker nå opp i alle worddokumenter jeg åpner. :frustrert::frustrert::frustrert:

Noen som vet om det går an å få dem bort? Hva f... er det? :frustrert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er slike for å vise mellomrom og enter og slikt.

Dette kan du ta vekk på verktøyslinjen standard (den hurtiglinjen hvor man kan trykke på lagre, skriv ut osv). Helt til høyre har du en knapp som viser denne omvendte p'en. Trykk på den og se om det forsvinner?

Skrevet

Det er nok Osama Bin Laden som har hacket seg inn på maskinen din ;) Neida. Jeg vet ærlig talt ikke hva dette kan være. Det er mulig det er noe med formatteringen? Du kan jo prøve å kjøre en repair på office-installasjonen din. Gå inn i kontrollpanel, trykk på legg til/fjerne programmer. Finn officeinstallasjonen og trykk på endre. Velg reparer. Hvis ikke dette hjelper kan du prøve å logge på med en annen bruker på maskinen din (lag en ny brukerkonto hvis du ikke har flere). Hvis problemet ikke oppstår der, så er det brukerprofilen din det er noe galt med. Si ifra hvis dette er tilfelle, så tar vi det derfra.

Skrevet

Følg Labomba 83 sitt råd, så ordner det seg nok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...