Gå til innhold

Bryllup i Karibien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bryllup og bryllupsreise i Karibien

Hva mener dere?

Jeg synes at det virker så masete å gifte seg på tradisjonelt vis. Selv kunne jeg tenkt meg å bare reise vekk. Gifte meg på en strand. Romantisk og stress-fritt. Dra bare min kjære og jeg langt vekk og bare nyte livet et par uker og så heller ta en skikkelig fest med venner og evt familie når vi kommer hjem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja hvorfor ikke hørtes jo skikkelig deilig ut,

lykke til hvis dere gjør det.

Skrevet (endret)
ja hvorfor ikke hørtes jo skikkelig deilig ut,

lykke til hvis dere gjør det.

Hehe. Jeg har ikke gifte-planer :). Bare diskutert dette med noen venner et par ganger.

Var inne på finn.no for å kikke etter eksotiske reiser og da dukket denne annonsen opp. Hørtes jo akkurat ut som det jeg argumenterte med at måtte være en genial løsning.

Endret av Lourdes
Skrevet

Jeg kunne aldri gjort det. Mamma ville aldri tilgitt meg - og vi ville ha en stor fest med alle vi er glad i - og akkurat det hadde vi! :)

Skrevet

Gjør det!

Et vennepar av meg gjorde akkurat det - og de var strålende fornøyde med bryllupet og vennefesten to måneder etterpå :)

Superromantisk å gifte seg på en strand da!

Skrevet

Hvis dere vil gjøre det sånn så gjør dere det sånn.

Vi reiser til USA for å gifte oss. Vi sa at de som ønsket det kunne bli med og vi blir totalt 14 (tror jeg). Vi hadde ikke tenkt at noen ville/kunne bli med og er kjempe overrasket over at de kommer..men vi gleder oss veldig :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...