Gjest Utlogget Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Jeg fikk innvilget statlig bostøtte i vår og lurer på om jeg må søke på ny for hver termin? Inntekten min har ikke endret seg, men jeg har ikke søkt for denne terminen og er usikker for om jeg får utbetalt bostøtten for i høst. Er det noen som vet når bostøtten blir utbetalt i høstterminen?
Gjest allium Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Hvis du søkte på grunnlag av periodeinntekt, og ikke fjorårets ligning, må du søke pånytt for hver termin. Hvis ikke går det automatisk. Søknadsfristen for siste termin i 2006 er 10. oktober, og da kommer pengene i januar, februar, mars og april.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 er det husbanken det er snakk om? det er nye utbetalinger fra januar! Ring dem og spør om du må legge inn ny søknad, det antar jeg du må!
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Hvor lite må man tjene for å få bostøtte?
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #5 Skrevet 17. september 2006 Utbetales bostøtte bare til de som bor i kommunale leiligheter? Hva med studenter som er under yrkesretta attføring og som bor på hybel knytta til studentsamskipnaden? Har de rett på bostøtte?
Gjest allium Skrevet 17. september 2006 #6 Skrevet 17. september 2006 Til de to siste gjestene: Her kan man beregne bostøtte: https://tjenester.husbanken.no/bostottesimu...=velgModellBean Man kan få bostøtte til alle slags boliger, også selveierboliger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå