Gå til innhold

Slør - langt eller kort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt usikker på hva slags slør jeg skal ha. Ønsker ikke et veldig langs slør. Vil heller ha et kort som slutter litt ned på ryggen. De korte slørene er ofte doble og er i tyll og derfor litt stive.

Hvor kan jeg finne de fineste slørene? (Oslo-området)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du funnet kjole? Jeg vil anbefale deg å finne kjole før du finner slør, så kan nok brudesalongen hjelpe deg med å finne et slør som passer. Jeg kjøpte mitt slør hos Agape. Ellers så har du blant annet Diin Brud, Christiane og Kristins brudesalong så vidt jeg vet.

Skrevet

Jeg hadde bestemt meg for to-lags slør som går omtrendt til rumpa men da jeg prøvde slør og kjoler bestemte jeg meg ikevel for langt. Dvs litt langt....min kjole har ikke noe særlig slep og sløret er 2 meter så det går omtrendt like langt som kjolen. (De som har virkelig lange har gjerne 2.5-3 meter)

Jeg kjøpte først et slør på Ebay til 150kr (to lags som slutter på rumpa) men jeg syns det ble for stivt og struttende.

Jeg endte med å kjøpe mitt nye slør på Brudesalongen i Ski. Der hadde de mye å velge mellom.

Skrevet

Jeg hadde også kort slør, dobbelt i tyll med noe krystaller (swarovski) i Kjolen min hadde langt slep, og skulle vel da tradisjonelt hatt like langt slep, men fant ikke noen jeg likte, og syntes kjolen var nok i seg selv. Jeg kjøpte mitt i en salong i Tønsberg. Når det gjelder slør, bør man kjøpe kjolen først så det blir riktig farge. Det gjorde iallfall jeg, og var veldig fornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...