Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Idag skulle kjæresten (jenta mi) igjen tilbringe tid med venner på lørdagskveld. Tror ikke vi har hatt en lørdagskveld sammen siden sommeren. Men nok om det. Jeg savna kjæresten sterkt denne dagen. Sendte en nattamld + skreiv at jeg var litt nedfor. Fikk ikke noe svar. Sendte så en ny mld noen timer senere på kvelden hvor jeg sa at jeg ikke visste om den lange mld min kom (den var på 3 mld-sider) frem. Da fikk jeg en kort liten tilbakemld, joda, den kom frem, snakker med venninnene mine nå, vi kan snakkes i mårra, nattaklem osv. Så skreiv jeg ok, send meg en nattamld når du har kommet deg i seng da. Men fikk ikke noen mld seinere. klokka blei 3, 4 og 5. Da sendte jeg en ny mld om det var noe galt, siden det virka sånn når hun ikke deler en eneste tanke med meg når jeg er nedfor. Hun har ikke spurt hvorfor en gang. Virker som at hun ikke bryr seg... Overreagerer jeg eller? jeg har ikke fått sovi en dritt i natt for jeg har tenkt på dette om at hun kanskje ikke bryr seg så veldig mye om meg....off.... Grunnen til at jeg er nedfor er pga en i familen har fått kreft og har kort tid igjen, foreldrene mine krangler så busta fyker , så er dette med dama da....
Gjest gotthard Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 hu er på byen for og ha det morro, ikke for og høre deg pipe. hu tenker vel at hu kunne prate med deg dagen etter eller noe slikt, er jo ikke alle som er glad i disse seriøse moralprate stundene heller da. vilke problemer villedu fåt løst om hu ringte deg fra byen? ville du slutta og deppe? eller ville du bare ødelakt hele kvelden for hu?
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 SMS er vel en av de dårligste formene for kommunikasjonform i situasjoner som dette.
Gjest gjesta Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 (endret) jeg derimot ville ha reagert annerledes.... hadde min type sendt meg en sms at han var deppa og slikt så hadde jeg ringt han med en gang for å høre hva det var for noe..... og hvoror skal hun ut å fly på byen hver lørdag uten deg? skjønner ikke det helt jeg.... hvorfor ikke gå på byen sammen med deg en lørdagskveld? greit nok at hun vil ut på byen med venninner en lørdag av og til.. men IKKEhver lørdag..... lurer på hva hun ville ha sagt om du var på byen med kompiser hver lørdag til deg Endret 17. september 2006 av irwin
Fiol Skrevet 17. september 2006 #5 Skrevet 17. september 2006 Er helt enig med irwin her. Så klart jeg også hadde lurt om kjæresten min hadde vært deppa og greier.. Synes ikke dette virker som den riktige jenta for deg!
Gjest Pet Skrevet 17. september 2006 #6 Skrevet 17. september 2006 (endret) Hvis kjæresten min hadde sendt meg en melding hvor han fortalte at han var deppa, hadde jeg ringt ham med en gang. Det samme hadde jeg gjort om det gjaldt en venn/venninne, slektning eller noen andre jeg er glad i. Det er da viktigere å være der for sine kjære enn å være på byen med venninnene! Ikke det at hun nødvendigvis hadde måttet reise hjem til deg, men er man deppa så kan en liten prat og noen hyggelige ord gjøre at man føler seg litt bedre, ihvertfall. Det å bli oversett av kjæresten gjør garantert at man føler seg verre. For en følelseskald dame. Kanskje hun rett og slett ikke er glad i deg. Endret 17. september 2006 av Pet
Gjest niomi Skrevet 17. september 2006 #7 Skrevet 17. september 2006 Jeg hadde skjønt damen din dersom dere til vanlig henger sammen på lørdagskveldene, og dette var hennes første tur på byen med bare jentene på lang tid. Men siden hun tydeligvis er ute og fester med venninnene hver eneste helg, syns jeg dete er altfor dårlig. Virkelig. Lei for å si det, men det høres nesten ut som om hun er mer glad i venninnene sine enn i TS...
Gjest gjæst Skrevet 17. september 2006 #8 Skrevet 17. september 2006 jeg tror du overreagerer... for det første: det er ca 2 uker siden "sommeren" og to lørdagskvelder uten kjæresten er vel ingen biggie?! når jeg er ute med venninnene mine så er mobilen siste prioritet, det er utrolig usosialt å sitte og taste/ringe. Og er hun som jenter flest, så syns kanskje hun også at "masemeldinger" som "fikk du meldinga mi/hvorfor svarer du ikke?" er noe av det mest irriterende å få? Hun vet sikkert at du har det vanskelig, og jeg vet av egen erfaring av å være sammen med noen som har det tøft at det er viktig å få litt tid til å tenke på andre ting. Hva godt hadde det gjort om hun hadde ringt deg opp, god og brisen?? Antagelig hadde det bare gjort vondt verre.. Angående å glemme å sende en nattamelding..Gjorde dette senest i går, men elsker pusen min høyere enn himmelen for det! Det der betyr ingenting, det er jeg sikker på!
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #9 Skrevet 17. september 2006 Det er alltid litt vanskelig å gi råd når man ikke kjenner alle fakta. Men mitt inntrykk er også at du kanskje overrreagerer, kanskje nettopp fordi du er litt deppa. Ser heller ikke at dere kunne løst så mange problemer over telefonen mens hun var på byn. Hun har sikkert allerede lyttet på deg ang. det som gjør deg nedfor, og vist at hun bryr seg, og hun vil jo snakke med deg dagen etterpå. Hadde det vært meg som satt hjemme, ville jeg latt kjæresten kose seg den kvelden, og heller gjøre det beste utav det for egen del. Hun kan jo uansett ikke endre noe. Dersom hun imidlertid gang på gang og over lang tid prioriterer venninner fremfor deg, så ville varsellampene bergynt å blinke.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #10 Skrevet 17. september 2006 Hvis hun er ute med "jentene" vær helg så liker hun å late som hun er singel, eller ser etter noe annet. Meldinger som "Jeg prater med venninene mine nå" etc betyr ikke noe som helst. Om jeg hadde stått og pratet med en jente, da jeg er gutt, hadde også jeg sendt at jeg "prater med gutta". Hvis det er slik at hun ikke virker som hun bryr seg så veldig om du er deppa eller ikke så har hun helt sikkert tenkt til å dumpe deg. Jenter er feige og de fåretrekker å sende "singnaler" for å du skal slå opp istedet. Ikke dump hu. Dra heller på byen og sjekk andre jenter når du føler deg deppa. Da kan hu takke seg selv om hun i det heletatt har følelser for deg.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #11 Skrevet 17. september 2006 Trådstarter her. Fikk ringt og pratet sammen 1 times tid på tlf i dag. Saken er: Hun svarte meg ikke pga. hun synes det var et mas og fjas fra meg den kvelden (det er jeg enig i, jeg klarte ikke kontrollere meg) og hun ville ha det gøy den kvelden og ikke bli lei seg på mine vegne. Hun jobber ekstremt hardt på skolen (diplom oppgave), venninnene hennes vil være med henne masse, jeg vil være med henne masse, hun har andre jobber i tillegg for å få mat og tak over hodet. Hennes tid med venninner er et behov for å sosialisere seg (hun har veldig høye sosiale antenner) og en måte å komme vekk fra alt stresset. I det siste har det vært veldig krevende, for hun har en gammel barndomsvenninne som trenger ekstremt mye støtte (tidligere bruker av narko) og hun har ingen, kun jenta mi + at hun har masse skolearbeid hengende over seg (hun har målsetninger om A og B på eksamen) De var også ute sammen i går kveld, de var bare på en bursdagsfest til en i klassen. Hun sier hun er veldig glad i meg og vil veldig gjerne være mer sammen med meg , men døgnet har bare 24 timer igjen. Jeg tror hun, ting er perfekt når vi to først er sammen og når vi ringes og prates, sender nattamld i hverdagen osv. Det var bare i går ting toppet seg for meg
Gjest gjesta Skrevet 17. september 2006 #12 Skrevet 17. september 2006 hvordan går det trådstarte? har dere pratet sammen om det? fortell hvordan det gikk
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #13 Skrevet 17. september 2006 Jau, har pratet sammen. Sjekk svaret over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå