Gå til innhold

Face Stockholm vs. Make Up Store?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har plutselig tilgang på begge butikker, men ingen erfaring med produkter derfra. Konseptene ser ganske like ut, og derfor lurer jeg på om noen har noen erfaringer de vil dele med meg. Jeg er for så vidt interessert i det aller meste. :)

Hva er bra? Mindre bra? Priser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært en del inne på svenske forum (brollopstorget.se og stylesearch.se). Der har dette spørsmålet kommet opp mange ganger, siden begge butikkene er veldig vanlige i Sverige. Ser ut som de fleste foretrekker Face Stockholm, både når det gjelder foundation, øyenskygger, highlighter, lipgloss etc. Så det tyder vel på at de har litt bedre kvalitet.

Skrevet

Jeg er ikke så veldig fornøyd med sminken til Makeupstore. De har utrolig masse lekre farger på øyenskyggene sine, men jeg synes ikke de sitter så godt på, sammenlignet med øyenskyggene til f.eks Chanel og MAC. Har også rouge fra Makeupstore, og den er ok, men ikke i toppklasse. Terningkast 4 på både rougen og øyenskyggene.

Fra Face Stockholm har jeg en brunskimret øyenskygge i løs form. (eye dust). Grateful heter den, og den sitter veldig godt på. Så min erfaring er altså at Face Stockholm er hakket bedre enn Makeupstore.

Skrevet

Face Stockholm er knallbra!! Har ikke prøvd Makeupstore noe særlig, så kan ikke sammenligne, men vet i alle fall at førstnevnte har sminke som sitter hele dagen - i mange nydelige farger! Hadde sminke derfra på bryllusdagen min og var veldig fornøyd!

Skrevet

I dag utforsket jeg begge steder litt, og endte opp med å kjøpe foundation, to øyeskygger, en øyeskyggepensel i naturhår, pluss en lipgloss fra Make Up Store. På Face Stockholm var damen opptatt med en kunde, så jeg gikk bare derfra.

Jeg fikk i hvertfall veldig god service hos Make Up Store, så førsteinntrykket var bra. :)

Skrevet
I dag utforsket jeg begge steder litt, og endte opp med å kjøpe foundation, to øyeskygger, en øyeskyggepensel i naturhår, pluss en lipgloss fra Make Up Store. På Face Stockholm var damen opptatt med en kunde, så jeg gikk bare derfra.

Jeg fikk i hvertfall veldig god service hos Make Up Store, så førsteinntrykket var bra. :)

Ja, jeg er også veldig godt fornøyd med servicen på Makeupstore (i Trondheim). De er hyggelige og hjelpsomme. Men som sagt; synd at produktene ikke holder spesielt lenge på min hud... :)

Skrevet

Jeg synes skimmerskyggene fra MakeUpStore sitter bra. En av mine hverdagsfavoritter er derfra; Cybershadow Gold. Dessuten er neglelakkene derfra superfine og sitter bra. Liker at de har så stort utvalg av lakker i blanke farger uten skimmer og glitter. Og, jepp, god service.

Face Stockholm har jeg ingen erfaringer med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...