Gå til innhold

Kjoleprøving

Gjest Gjest_majabeth_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_majabeth_*
Skrevet

Skal gifte meg 070707, og har fått høre fra en brudesalong at jeg bør vente til utpå nyåret før jeg prøver kjoler (pga nye modeller som kommer inn da). Men etter å ha lest her begynner jeg å lure på om det er for seint å begynne da? Blir det bare stress eller har jeg god tid likevel? Når begynner dere andre på kjolejakta? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var og bestilte kjolen min går. Jeg skal gifte meg på samme dato som deg. Hvilken type kjole kunne du tenkt deg å ha? Noen kjoler har opptil 7mnds ventetid, andre får du kjøpt i butikken med en gang.

Skrevet

Kommer veldig ann på hva slags kjole du ønsker deg. Jeg kjøpte en som hadde vært brukt som leiekjole - skulle jeg hatt samme kjolen ny var det 9 mnd ventetid. (Men det er leeeenge - har ikke hørt andre som har måttet vente så lenge.)

Det er vel ganske vanlig med opptil 6mnd ventetid så jeg syns vel det må være greit at du ihvertfall begynner i januar 07.

Jeg begynte i januar 06 og gifter meg mars 07. Ingen som sa noenting på det....

Skrevet

Bare begynn med en gang du ;) Så får du med deg kjolesalget, mange flotte kjoler til halvpris og lavere....

Skal den justeres noe i str o.l. så anbefaler brudesalongene 3prøvingeog at førte prvinger ca3mnd fr bryllupet ;)

Skrevet

Det er jo bare å begynne å prøve det.. Hvis du finner noe du liker, kjøper du, ellers venter du til de nye kjolene kommer i januar. Du har god nok tid da også. Men det kan jo være litt pneger å spare på å finne noe nå, på den annen side begynner det sikkert å bli utplukket noen steder..

Skrevet

jeg kjøpte kjolen min nøyaktig 7 måneder før bryllupet. Og siden den var på salg fikk jeg den med hjem. Hvis jeg skulle ha bestilt den hadde det vært 2 mnd leveringstid siden det er en 2005 modell. Er det årets kjoler tar det ofte mye lenger tid hvis man må bestille

Skrevet

Jeg hadde egentlig tenkt å vente til i januar...Men tror ærlig talt ikke at jeg klarer å vente så lenge! Men nå begynner elgjakta, og da blir stort sett hver eneste helg framover opptatt. Derfor har jeg bestemt at jeg begynner kjoleprøvingen i november. Må kjøre endel mil før jeg kommer til nærmeste by som har brudesalong, så her må det planlegges! ;) Tror jeg må snakke med mine to gode venninner jeg skal ha med meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...