Gå til innhold

Hvordan vil DU definere et patetisk menneske?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Care! Jeg mener IKKE d er noe galt m ditt synspunkt at fulle mennesker er patetiske, til en viss grad er jeg enig sjøl.....D jeg reagerte på var din irettesettelse av Lasse; bare fordi han tillot seg å ymte noe om 'generalisering'....Syns d må være såpass takhøyde her inne at han kan gjøre d uten å få sånne reaksjoner; enten oppfører du deg ordentlig her på KG, Lasse, el så har du ikke noe her å gjøre.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

.D jeg eagerte på var din irettesettelse av Lasse; bare fordi han tillot seg å ymte noe om 'generalisering'....Syns d må være såpass takhøyde her inne at han kan gjøre d uten å få sånne reaksjoner; enten oppfører du deg ordentlig her på KG' date= Lasse, el så har du ikke noe her å gjøre.......

Løgn fra ende til annen. Hvor står det at jeg sier til Lasse at han skal oppføre seg eller dra. Sjerpings.

Jeg irettesetter Lasse like mye som Lasse irettersetter meg. Punktum finale. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å navngi en bruker på KG i en slik debatt ved kun å nevne navnet, det er unødvendig, Ivanka. Innlegget er slettet.

Tusenfryd - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...