Gå til innhold

Undertøy fra Victoria's Secret

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ninni_*
Skrevet

Er det noen av dere jenter som har bestilt undertøy fra Victoria's Secrets?

Hva tilsvarer en 75B i de størrelsene som er oppgitt på BHer der? Blir det 34B eller 36B?

Er det forresten noen som har handlet fra Victoria's Secret? Jeg har en venn som skal til USA og tenkte bestille som han kan ta med tilbake (så sparer jeg porto og toll) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har handlet fra VS og ble ganske godt fornøyd. Tror 75B må bli 34B for jeg vet at 36=80.

Men ta en kikk nedover deg selv før du bestiller ;) . Litt avhengig av fasong på BH'n så tror jeg det kan være lurt å gå opp et hakk i skål. Jeg kjøpte "rett" skålstørrelse i forhold til det jeg bruker på norsk, men de kunne godt vært littegrann større. De kan brukes nå også, men tror det ville vært bedre om jeg hadde jumpet opp et hakk.

Skrevet
Jeg har handlet fra VS og ble ganske godt fornøyd. Tror 75B må bli 34B for jeg vet at 36=80.

Men ta en kikk nedover deg selv før du bestiller ;) . Litt avhengig av fasong på BH'n så tror jeg det kan være lurt å gå opp et hakk i skål. Jeg kjøpte "rett" skålstørrelse i forhold til det jeg bruker på norsk, men de kunne godt vært littegrann større. De kan brukes nå også, men tror det ville vært bedre om jeg hadde jumpet opp et hakk.

Hvis VS er amerikansk så er str din 34C, tror jeg. Er den britisk vet jeg at str din er 34B.

Gjest Gjest_Ninni_*
Skrevet

Takker for svar!

Når jeg så bedre etter så er det en size guide der, og ut fra den er jeg en 34a ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...